Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 12 April 2013

WTF : Shōchū, Vodka Lebah Ciptaan Orang Jepun (4 Gambar)

Shōchū, Vodka Lebah Ciptaan Orang Jepun.
Vodka orang Jepun ini mempunyai satu perisa tambahan iaitu lebah gergasi. Lebah ini yang dipilih ini adalah serangga yang paling bahaya di dunia. Walaupun racun sengatan lebah ini bakal membunuh tetapi orang Jepun menggunakannya untuk dicampurkan di dalam vodka.  


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

org d bawah saya smua bodoh dan lembab tahap iban....

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg komen dkt atas ni mesti Rosmah ataupun khinzir yg selalu online.

Anonymous said... Best Blogger Tips

adakah racun dineutralkan oleh vodka? masyarakat china pun ada yg letak ular tedung dalam arak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jepun Bodoh!, dah tak de benda lain lagi nak minum.

jack ham said... Best Blogger Tips

Kalau DSAI tadbir negara xkan ade arak walau sebotol di bumi islam malaysia ni.percayalah semua ni salah najib.kita tukar kerajaan.reformasi.ini kalilah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kolazz boy babi barua kerajaan anak bohsia lahir kt tp pertama complex
-anon changlun

Anonymous said... Best Blogger Tips

suka2 hati ko jer nk komen ckp org bodoh ngn lembab... klau yg komen kat bwh ko tu mak bapak ko, mknanya ko ni kturunan bodoh n lembab la ek ANON 06:59..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Melayu babi...bodoh..sakai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo..iban ko boleh jumpe kat mane2 d dunia ni.omputih respect keje diorang pasal rajin bukan mcm melayu bodo..malas N nak harapkan bantuan kerajaan je.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...