Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 12 April 2013

Comel : Bayi Dengan Anak Anjing Bulldog (11 Gambar)

Bayi Dengan Anak Anjing Bulldog.
Bila admin tengok gambar ini terus sejuk hati admin kerana terlalu comel bayi ini tidur dengan anak anjing bulldogs ini.

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bayi tu dah macam anjing jew...--anon kedah

Anonymous said... Best Blogger Tips

chomel je semua.. tapi mana satu baby?

jack ham said... Best Blogger Tips

Salah najib ni.kalau terapkan keislaman mana mungkin baby tdo dgn anjing.harap kepimpinan DSAI nanti xde lg kes tdo dgn anjing...tukar kerajaan reformasi ini kalilahhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak kolazz boy biarkan kolazz boy membesar dgn anjing biar jd anjing kerajaan
-anon changlun

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel nye....eiii comel nye

Anonymous said... Best Blogger Tips

wtf DSAI ... lelaki perempuan semua dia sapu... sundol².. kerajaan reformasi aaahhhkkk puiiii!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon changlun..gua dapat lu..lu tau la nasib lu sial..anon sintok

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang ko ni JACK HAM! APE YG SALAH NAJIB????
dh tentu gambar tu bkn dalam malaysia...anjing ko ni, kalo dah ati busuk elok la tu ko berkawan dengan anjing...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Comel lagi Kak Ton dari baby or ank bulldog tu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini kalilah nuar kena tendang..ini kalilah buto kau..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pasti bila kena gigit anjing tu ditembak,

anna suhana said... Best Blogger Tips

saya ibu anna suhana dari malang,mengucapkan banyak terimakasih
kepada EYAYANG JINGGO.yang telah membantu kami memberikan
angka jitu/gaib hasil ritual nya,sehingga kami bisah menang togel 75juta
atas bantuan EYANG JINGGO,semua masalah kami telag teratasi termasuk
hutang ladi bank BRI semu suda kami tebus,sekali lagi kami sekeluarga
mengucap kan banyak terima kasih kepada EYANG JINGGO,semoga angka
jitu/gaib yang EYANG JINGGI janjikan untuk di putaran selanjut nya bisa
jebol lagi,amin......kini saat nya kami akan berbagi kepada teman-teman
jika anda punya masalah atau anda ingin merubah nasip anda atas
bantuan EYANG JINGGO HBU-0852-8122-0019-insya allah pastdi bantu
apa bila anda selalu yakin dengan yang nama nya anka gaib
jika anda yakin silahkan anda buktikan kenyataan nya,karna sudah
terbukti kepada keluarga kami atau pada banyak orang yang telah sukses
atas bantuan EYANG JINGGO,jika anda yakin hidup anda pasti berubah<<< TERIMAKASIH>>

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...