Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 8 April 2013

Serius : Lukisan Bekas Presiden USA, George W. Bush Mendapat Kritikkan Orang Ramai (7 Gambar)

Lukisan Bekas Presiden USA, George W. Bush Mendapat Kritikkan Orang Ramai.
Bekas presiden ini cuma ingin menunjukkan apa yang dilakukan semasa masa lapang. Dia akan melukis dan kemudian lukisan itu akan dibingkaikan. Namun orang ramai yang melihat apa yang dilukisnya terus mengkritik teruk lukisannya. :-))

29 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantek apa? nama pon seni..hurmmm-anon kedah :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

btul tu anon kedah..nama pun seni..pyah nak ckp..org berjiwa seni mmg pyah nak fhm oleh org lain..beskal lekat atas kanvas pun dia ckp seni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab ini semua salah umno..hahaha... jom undi fuckatan..

Ai Rish said... Best Blogger Tips

takdelah buruk sangat. lukisan anjing ngan kucing tu comel je

eddy said... Best Blogger Tips

pandai per bush melukis..najib nk jawab soalan najis berat pon x tau lg la teruk...hahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

btoi anon atas aku nih...nak suruh jawab soalan pon tergagap-gagap apatah lagi nak melukis..phuuii

Anonymous said... Best Blogger Tips

betoi ckp anon atas aku nie.. cam najib tu nak ckp dosa pahala???isteri sendiri pn tak leh nak didik tutup aurat..porahhhh!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bini dia x pkai tudung mmg teruk.. tp lg truk org yg mengkafirkan org lain cam tok guru hang tu..islam sgt la konon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni br btl, ahli-ahli dr kedua-dua belah saling menuding jari antara satu sama lain,mempertahankan ketua masing-masing...yah!!!lets war!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ap pulak tok guru aq tuh mgkafirkn org ?? ni lah macai..bace utusan babi tuh...cerita btol dputar belik..hang pi bukak utube denga sndiri ap tok guru ckp..pztuh cmpare ngn utusan babi tuh tulis..dasar babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmg dasar khinzir macai2 umno ni..dok baca utusex meloyakan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sabar smua hahah.... nnti anda smua lawan abis2 mse mengundi nanti yea ;-)

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpa la najib xtau pon.sekurang2nya dia xtau dia diam. sbb dia tau soal agama xboleh main. tp ade sorang macai mengaku ulama, ngaku tok guru, main kafir2 org je tawu. siap kuarkan amanat org umno solat xsah! hakkktuiiiihhhhhhh. ape pak nik igt paknik tu bagus sgt nk tuduh org tu sah xsah solat? paknik tu rasul ke pe?

abes tu, kalau cina kapiaq tu undi PAS, maka sembang patung/tokong merah dia tu dpt pahala la?
Bodoh. JAhil agama mcm ni la. ngaji xcukup....

Anonymous said... Best Blogger Tips

*bkn xsah.xdpt pahala

Anonymous said... Best Blogger Tips

da la pembangunan negeri kelantan xde, abes2 pegi negeri org wat niaga. bagus la niaga tu. tp selama pemerintahan pak nik, ade ape yg dia buat? pengurusan sampah pon terhegeh2 lg.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukar kerajaan kelantan!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

da la hidup berpuak, bhs pckpan plak xpaham. da pegi merantau negeri org tu, cikai2 pon ckp la bhs yg boleh dipahami skit.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fakta, walau kelantan negeri kuat PAS aka pimpinan beragama islam, tp kelantan menduduki carta no 1 penduduk pengidap AIDS. juga pintu utama kepada penyeludupan pil2 khayal berbanding Kedah dan perlis.

Anonymous said... Best Blogger Tips

org kelantan kuat main kt siam. tu je.
hakikat~

Anonymous said... Best Blogger Tips

politik x abis2.
-___-

Anonymous said... Best Blogger Tips

aahhhh ape yang bush buat semua aku benci. bush setannnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan dtg KL merompak meragut curi moto.fact.
-masih amk cabang subang-

DSAI said... Best Blogger Tips

Hidup kelantan!hidup liwat!I love u jack ham

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka lukisan anjing tu sebijik macam muka bush la...memang anjing betul bush ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

sembang patung????? apa tu?????..sembang la lu macai umngok

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang gado2 sini,mmg dpat ubah negare pon..~nyom2 mkn eskem~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rakyat Malaysia dimomokkan bahawa setiap sesuatu yang salah dan setiap kegiatan maksiat adalah berpunca daripada fitnah UMNO. Walhal tiada satu pon penafian peribadi oleh pemimpon yg terlibat itu sendri tetapi berakhir dengan statement 'saya serah kepada peguam saya'.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bab lukisan BUSH hat taiko serang IRAQ hampa dok hingaq sampai lari tajuk ke politik pasaipa..x kira apapon perpaduan umut islam jgn berpecah-anon kedah

Anonymous said... Best Blogger Tips

pasal gmbr yang bush lukis habis najib n tok guru terbabit... xfaham mentaliti org sekarang...yang penting nilai diri sendiri dlu ok...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...