Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 8 April 2013

OMG : Apa Yang Pelik Dengan Kapal Selam UB-110 Ini? (4 Gambar)

Apa Yang Pelik Dengan Kapal Selam UB-110 Ini?
Kapal selam ini dibina pada tahun 1918, jadi apa yang pelik dengan kapal selam ini?

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Serabut gileerr..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xtau

Anonymous said... Best Blogger Tips

kapal selam, kalau dah tak boleh selam naik ke darat, buat reban...

Anonymous said... Best Blogger Tips

byk sgt benda nk dipusingnyee....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kot scorpene..byk sgt benda nak pusing sampai tak bleh selam

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah umno nihh..jom tukar kerajaan..hahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kapal selam zaman HOLOCUST kut ni..lama giler mane leh selam pon..wat spare kapal selam scorpone NAJIB udah ler..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

ya... jom pakat ramai2 tukar umno.... kita undi BARISAN NASIONAL.... wakakaka ngokmu la tkr kerajaan... ada ati...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ad muke najib kt situ kalu korang tngok btol2..skali ngn kpale botak die tuh..kalu korang zoom lbih dkt korang akn nmpk sarang tebuan tngah sengih bajet comel

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kapal selam skali pam je x bangun..balut ok lagi

jack ham said... Best Blogger Tips

macam kapal selam malaysia punye je...ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh la korang ni...ni la kapal selam idaman anwar...yg canggih mcm scorpene tu anwar xnak...katanya membazir letak equipment canggih2...kita bukan nak berperang ngan sapa pun...so yg mcm ni pun da ok da...inilah impian Pakatan Rabak

Anonymous said... Best Blogger Tips

makin ramai macai umno bodoh kt blog ni..benci aku....scorpene tu xleh menyelam sbb tu jd isu...org beli 1 bilioon 1, korang beli 6 bilion 1, pastu xleh menyelam.....komesen 500 juta...itu yg buat org marah bodoh....bkn beli alatan canggih

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...