Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 11 April 2013

Serius : "Menyesal Dilahirkan Sebagai Orang Islam" (Gambar)


Lagi status bangang abadi yang di tweet oleh seorang hamba Allah ni.. Aku tak tau dia ni berfikiran waras atau tidak. Ish3.. apa nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang. Kalau la ni hanya prank kawan2, atau kene hack, memang sanagt melampau. Kalau betol2, memang terok sangat la generasi sekarang.. Agama pun dipermainkan..


p/s : What say you? 

Sumber : Here

24 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xterkata aku. Mengucap pnjng.

Anonymous said... Best Blogger Tips

BABI YG HUDUH PUNYE MANUSIA

AHMADxx said... Best Blogger Tips

abaikan je manusia ni......saja nak mintak perhatian.....kurang mendapat perhatian budak ni.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

lol tak rugi pun kalau dia nak jadi kafir..

Anonymous said... Best Blogger Tips

X bersyukur lgsung bdk ni. Islam tu slh 1 nikmat la bdk oii. Mangkuk abadi btol~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kolazz boy menyesal lahir islam.alasan nak main mak sndiri.

jack ham said... Best Blogger Tips

Ni lg satu salah kjaan.kalau najib xpkai twitter xkan ada kes cmni.DSAI dah lama pkai twitter xpnah ada kes cmni.mtk kepimpinan tertinggi DSAI perbetulkan keadaan ni bila dh tadbir malaysia.amin tukar woiii ini kalilahhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kena hack la ni. Siasat la dulu Admin...

Anonymous said... Best Blogger Tips

no comment~....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Najib punya salah, rakyat hanya diajar DUIT DUIT DUIT!! Ilmu islam lansung tak diterapkan, fikirlah kpd sapa yg duk sokong Umno BN. Fikirlah, bukalah minda.

Anonymous said... Best Blogger Tips

"there is no compulsion in religion. even to the malay..."

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi pun tak menyesal dia jadi babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah dsai yg menyokong kebebasan beragama.Fuck pkr dap

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak royi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak ni mangsa liwat kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak Bisjut?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak tahu bersyukur..lahir dlm agama apa2 pun jgn la kutuk agama sndri adooiii..baik drpd lahir jd monyet hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

dari kata2 trus boleh jadi murtad . tlg bab2 agama mcmni korg jgn memain dgn politik .. ni kes serius . tolong berfikirn matang sikit .

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah mak bapak tak didik anak dgn didikan agama, mak bapak sibuk cari harta... nak anak blaja tnggi2 tp bab agama tingalkn, igt...anak dan harta adalah perhiasan dunia dan ujian allah.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kurang kasih sayang budak ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

alahaiii... lagi bangang abadi bila kes2 mcm ni nk slahkan kerajaan... woooiii.. pucuk pngkl diri sndiri la dooolll... sekolah agama melambak2 apsal parent xhntr... msjid pon bnyak, lgi tiap2 pgi sudah je kuliah subuh, ade ngaji al-quran, pehal xnk pergi.. mne parentnya or penjaga xnk antr, xnk kjut... haiisssshh.. lgi2 nk salahkn kerajaan... puiiihhh!! sesiapa pon jd pmimpin, kalau naluri rakyat sndiri yg xmahu mndekati agama, mndekati cendiakawan, ttp jgk bodoh bangang abadi.. buat la program keagamaan kerap mana pon, kalau diri sndiri xde inisiatif utk blajar tntang agama, ttp useless!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tolong bagi info skiy kat manusia nie...namr die ke tweet die aq nk check budak nie...kalau betol atau salah...plzz email me bear_oic@yahoo.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko ni baik mati jer lg baik tau...jahil ker per ko ni..patut hukum bunuh jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

doakn saudara kita ni cepat btaubat sbelum jd bhan bkar api nraka untuk kita klau xde sape2 mnasihatinya kelak....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...