Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 1 March 2013

Serius : Korang Kena Cepat Kalau Nak Tangkap Ikan Dalam Kolam Ni (10 Gambar)

Kolam ini dikatakan mempunyai kaitan dengan unsur keagamaan dan terletak di Dogon, Mali. Mengikut kepercayaan mereka,  setiap orang hanya boleh memancing di kolam ini sekali setahun iaitu pada hari sambutan Antogo.Jadi, kalau lambat, memang melepas la.. tengok la dalam gambar tu berapa ramai yang ready nak tangkap.. hoho

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st yg len semua pegi mancin cam deme ....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mau letak buaya air masin dalam sungai tu dalam 10,11 bulan sebelum temasya.. hehehehe

jack ham said... Best Blogger Tips

aku sokong anon 08:24...ahahahaha....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Amboi gumbira nye dpt tngkap ikan......

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgos...dorang gunekan unsur keagamaan dalam ekosistem kehidupan hahah..kalau kolam kecik mcm tu tiap2 hari org tngkap ikan mmg pupus lar ikan kt kolam tu haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgos...dorang gunekan unsur keagamaan dalam ekosistem kehidupan hahah..kalau kolam kecik mcm tu tiap2 hari org tngkap ikan mmg pupus lar ikan kt kolam tu haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...