Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 25 February 2013

Review : Susu Kuda Liar Niemens Mampu Cegah Kanser & Leukimia (5 Gambar)


Pernah dengar pasal produk susu kuda liar jenama Niemens ni? Produk ni actually dah lama kat pasaran Malaysia. Even Universiti Putra Malaysia dah buat research mengenai khasiat susu kuda liar ni sejak 1997. Jom baca sikit kat bawah ni..

Hasil Kajian Bersama UPM, USM & UM Dan Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia, Produk ini dapat mencegah daripada penyakit;

-Kanser (Barah) - Payudara, Pangkal Rahim (Ovari), Tulang Usus dll
-Leukimia
-Denggi
-Gaout

Niemans Feramilch Capsule Juga Berfungsi Sebagai Rawatan Kepada Penyakit Berikut :

-Alahan
-Annemia
-Artritis
-Athma
-Bronchitis
-Darah Tinggi
-Demam Kuning
-Hepatitis A/B
-Kanser Hati
-Kanser Otak
-Kanser Prostat
-Kencing Manis
-Osteoporosis
-Paru-paru Berair
-Rangsangan Hormon Untuk Zuriat
-Rangsangan Immune Untuk Tenaga Batin
-Reumatism
-Sakit Buah Pinggang
-Telesemia
Kajian dan penyelidikan yang di jalankan terhadap susu kuda liar dan mendapati komposisinya hampir sama dengan susu manusia (ibu) berbanding dengan susu haiwan-haiwan yang lain.

Ada beberapa keunikan yang terdapat pada susu kuda ini yang boleh di kaitkan dengan pemakanan manusia seperti kandungan "Polyunsaturated Fatty Acids", kandungan kolesterol yang rendah serta keunikan lain yang terdapat pada unsur lemak, karbohidrat dan protein

Namun, Untuk memudahkan pengguna, produk ini dihasilkan dapal bentuk kapsul supaya mudah dibawa dan dimakan. 


Niemans Feramilch adalah produk susu kuda liar yang pertama yang terbukti di bawah pengawalan khusus dan komprehensif Program Pengawalan dan Kajian Saintiffik Bioteknologi yang telah di jalankan oleh penyelidik dari Institut Pengajian Tinggi Awam Tempatan yang merumuskan seperti berikut:

Kandungan vitamin dan zat galian yang tinggi serta sifat anti kanser / tumor adalah amat berkesan untuk menanggani dan mencegah penyakit yang berkaitan dengan darah dan jangkitan / serangan virus. Di samping itu SKL dapat membantu tubuh badan berfungsi secara lebih berkesan dan sentiasa berada di tahap optima.

Ia juga berupaya untuk mencairkan serta melancarkan perjalanan darah ke seluruh tubuh badan terutama ke bahagian jantung dan berupaya memperbaiki sel-sel darah, mempercepatkan dan menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru serta meningkatkan fungsi hormon-hormon.

 
Lactobasillus Acidhopilus Bacteria (LAB) didapati secara semulajadi di dalam SKL dan tidak perlu di kultur seperti makanan tambahan lain yang berasaskan susu. LAB amat perlu bagi mengawal dan melawan bacteria yang memudaratkan di dalam tubuh badan terutamanya di bahagian usus.


Teknik pemprosesan "Lyophilization" di gunakan untuk menghasilkan produk yang berkualiti dari segi memastikan kandungan khasiat vitamin dan zat galian tidak terjejas sama sekali di dalam proses pengeluaran.

Ini menjadikannya produk semulajadi yang terbaik sebagai makanan tambahan dan remedi alternatif. Niemans Feramilch juga dapat membantu mengekalkan kesihatan yang baik untuk membina tubuh yang sihat serta menangkis serangan berbagai penyakit dan tekanan di dalam masyarakat moden sekarang.

Jom tengok sikit apa khasiat yang ada dalam produk susu kuda liar Niemens ni.. 

Nilai Terapeutik Susu Kuda Liar:

* Kandungan antioksida dan antikanser yang tinggi.
* Membantu meningkatkan daya ketahanan badan
* Mengawal dan mengimbangi sel-sel darah di dalam sistem tubuh badan
* Menenangkan dan meregangkan minda daripada kesan tekanan
* Meningkatkan tahap antibodi di dalam tubuh badan
* Meningkatkan fungsi hormon-hormon di dalam tubuh badan
* Membantu melambatkan proses penuaan (anti-aging)
* Makanan kesihatan yang terbaik
* Kandungan protein yang tinggi dan tahap kandungan lemak rendah
* Mempunyai kandungan vitamin C yang tinggi
* Kandungan Karbohidrat dan Phosphoilpid yang tinggi
* Menghalang sindrom penyakit Gastrointestinal daripada terjadi
* Dengan mengalakkan pertumbuhan Bacteria di dalam usus

Komposisi Produk Susu Kuda Liar:

* Agen Antioksida yang berpotensi untuk menghalang sel-sel kanser daripada terus merebak
* Kandungan `Molecular weight peptides, free amino acids, orot acids, vitamin dan mineral yang membantu menggalakan fungsi sel hati
* Memberi kesan immunotherapeutic yang amat berkesan untuk mengawal penyakit yang kronik
* Sangat penting untuk pembangunan saraf penglihatan dan kecerdasan minda
* Membantu mengimbangi tekanan darah
* Mengalakkan penyerapan kalsium yang optima
* Menghalang penyerapan lemak di dalam hati
* Penghalang umum terhadap jangkitan dan tindakan bacteria di dalam usus
* Kandungan besar asid amino yang mudah di hadamkan
* Menggalakkan metabolisma badan yang lebih baik dan menstabilkan tekanan darah
* Mengandungi lebih vitamin C, A, B1, B2, dan B12 daripada susu lembu
* Mengandungi enzim Peptida yang mampu melawan tekanan dan anti penuaan
* Untuk menggalakkan pertumbuhan sel dan reproduksi kulit

VITAMIN

Vitamin A. Vitamin B3(Niacin), Biotin, Vitamin C, Vitamin B6,Vitamin B1(Thiamin), Folate, Vitamin D, Vitamin B2(Riboflavin), Vitamin E, Vitamin B12, Penthothetic Acid

MINERAL
Potassium. Sodium, Zinc, Magnesium, Selenium, Calcium, Chromium, Phosporus.

AMINO ACIDS
Alanine, Arginine, Aspartic Acid, Cystine, Glutamic, Acid Glycine, Histidine, Isoleucine, Leucine,Lysine, Methionine, Phenylalanine, Proline, Serine, Threanine, Tryptophan, Tyrosine, Valine.


Sekarang ni, ramai yang semakin sedar mengenai khasiat produk berasaskan susu kuda liar ni. Ramai jugak yang cuba untuk keluarkan produk mereka sendiri yang menggunakan susu kuda liar sebagai bahan asas. Tapi, produk Niemens ni dah establish lama kat Malaysia dan dapat pengesahan jakim. So, tak salah kalau nak cuba..

Penyakit itu datang dari Allah, dan penyembuhnya juga ialah Allah.. Namun kita haruslah ikhtiar untuk mencari penawarnya... 

Kalau berminat, boleh hubugni nombor kat bawah ni.. 

Contact person (agent): Puan Rukiah 019 8811569

Price: West Malaysia RM198 (postage + RM10), East Malaysia RM200 (postage RM20)

 


11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mahal

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nanti x lama lagi ada susu ibu liar yg boleh menyihatkan badan.hahahahahha

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

mahal xpe. yang penting dapat sembuhkan penyakit.

INFO:CARA MENGETAHUI AIR MANI WANITA KELUAR!
DEFUQ:VIDEO SATU KELUARGA MENCURI BERJEMAAH!
FUYOH:KOLEKSI GAMBAR EMMA MA'EMBONG HOT SEKSI SEPANJANG ZAMAN!

jack ham said... Best Blogger Tips

susu bini laa menyihatkan badan...ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa2 pn,Allah yg mengizinkan penyakit itu sembuh ataupn x..kita hanya berusaha..
tukaq kerajaan

CHIT TTA said... Best Blogger Tips

adakah harga rm198 tu terlalu mahal utk kesihatan ???

Anonymous said... Best Blogger Tips

call agent aysik x dapat?
betul ke agent ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

beli hp mahal takpa pulak. beli accessories berjenama mahal tak complaint pulak. untuk kesihatan sendiri berkira sangat. so typical.....

Saufee said... Best Blogger Tips

Call 0173201282 utk dapatkan ubat ini

Anonymous said... Best Blogger Tips

Memang terbukti,isteri saya ada eczema setelah ambil 3 botol dari arwah pak engku alhamdulillah,eczema tiada lagi.tapi kn tau dos yg perlu diambil dan pantang makanan yg wajib diamalkan.

Fitri Sendayan said... Best Blogger Tips

Minta maaf tanya, kat mana ambil susu kuda tu?.. kat Malaysia atau luar ngeara? Kuda tu pula macamana nak di dapatkan susu tu? Takkan bela, kalau bela semestinya tak liar..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...