Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 27 February 2013

WTF : Ibu Bunuh Anak Kerana Malu Zakar Anaknya Terlalu Kecil (Gambar)


JAKARTA – “Kalau alat kelamin tak ada, lebih baik mati saja,” begitu kata seorang ibu berusia 38 tahun dalam keterangan kepada polis ketika mengaku membunuh anak lelakinya berusia tujuh tahun kerana malu dengan jiran-jiran di Jatinegara, Cakung, Jakarta Timur pada Selasa.

Dalam kejadian di rumahnya itu pada tengah hari ini, wanita itu dilaporkan telah membenam kepala kanak-kanak itu ke dalam baldi berisi air sehingga tidak bernyawa. Ibu itu juga mengikat tangan dan kaki anaknya agar dia tidak meronta. Dia telah menyerah diri di balai polis dan mengaku melakukan pembunuhan itu.

Seorang jurucakap polis dipetik oleh portal berita kompas.com sebagai berkata bahawa kanak-kanak lelaki itu telah melalui proses berkhatan di kampung halaman di Grobogan, Jawa Tengah, pada Disember lalu.

Setelah pulang ke Jakarta, wanita itu yang mendapati alat kelamin anaknya mengecil telah membawa anaknya ke sebuah pusat berkhatan di Bekasi, Jawa Barat.

Usaha itu tidak memberi hasil sebagaimana yang diharapkan sehingga menyebabkan dia berasa malu dengan jiran-jiran dengan keadaan zakar anaknya itu, kata jurucakap itu.

Selain motif perasaan malu, polis akan juga menyiasat motif lain dalam pembunuhan itu kerana jiran-jiran wanita itu tidak mengetahui masalah yang dialami kanak-kanak lelaki itu selepas dia berkhatan. – BERNAMA

p/s : Gila!!! 

Sumber : Here

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang kelantan memang macam ni....x heran pun.....

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

Seorang emak yg bangang.

#Iklan Taik Idung Versi Wangi


muhammad said... Best Blogger Tips

takkan la budak nak 6inch terus..pehal la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bak mai nk tngok kote ank die kecik mane

Anonymous said... Best Blogger Tips

celake ko yg kutuk kelantan..dasar DARUL TAKBUR lanun !!! btol x org bawah

Anonymous said... Best Blogger Tips

btol org atas..johor bangang brpisah tiada..bru nk up dah kerek bajet mng treble..taik babi lah bodohh..dasar lanun..lawan ngn kedah pun trhencut2 bru mng..bodoh..btol xorg bawah

Anonymous said... Best Blogger Tips

btol tuh..mengelabah je lebih johor nie..cuber ko fikirkn cmnie k..ok cubelah selangor turun liga prdana..so tiggal slangor PKNS jekn..so akn ad org noob mcm TMJ akn tukar slangor PKNS jdi DARUL EHSAN FC n selangor yg men kt liga prdana stay je..paztuh darul ehsan fc nie dorang masukkn star2 hebat2..dpt xbygkn rmainan dorang..ad unsur2 iluminati kt situ..so pznie kalu darul takziah trun liga prdana n johor masuk balik liga super automatik johor fa xkn dianaktirikn dahh..time tuh lah TMJ kononnye nk majukn bolasepak akn beli star tok johor a n darul takziah akn dianaktirikn pulak..nmpak x..so conclusion yg prof ingin bktikan bhawesenye johor team yg bangang..dasar lanun dasar lalang..xcaye tggu tngok kate prof..xlame dorang nie..btol xorg bawah ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

so what the hell??? gila mak dia ni.. nk crta korg psl bola kt cnie xde kena mengena ngn post ni... n xpyh nk kutuk2 negeri mn2la.. bosan.

kucing oren said... Best Blogger Tips

Dont know what happen to a few mothers nowadays..dont be a politicfags..too much sins bcoz u cant stop insulting each other..peace..

Anonymous said... Best Blogger Tips

btol tuh anon 00.46..aq un dah lame trpikir pasal tuh..xsangke ad yg spendapat..mmg bangang johor nie..bodoh lanun..ad unsur2 iluminati..luaskan kangkangmu !

naim harun said... Best Blogger Tips

Pada aku biasa je anu kecik ni. Tunggu budak tu betul-betul akil baligh. Besarlah anu nyer. Mak dia ni jenis terpengaruh dengan org lain.

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang semenanjung bodoh...

#salam dari sabah

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

bengong..

KARI NGERI:FESYEN TUDUNG WANITA YANG TERLAMPAU!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!
18SX:TAMAN TEMA KHAS ORANG GILA SEKS!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
bodo la sial..x puas ati turun jb la..kimak

Anonymous said... Best Blogger Tips

sah2 mak die ni sangap kote kahakahkah

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg org johor bodoh bangang bengong..elehh..XPUAS ATI TURUN JB LA..bajit ko taiko besar ? pdhal skola pun xabis..bangang..johor mmg bodoh..trbukti pun ngn tanah asal depa yg djual..bodoh2..luaskan bangangmu ! johorean babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang bangang johor pon,x pena pon kena jajah ngn british, x mcm satu semenanjung .. puihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dulu org ckp, kelantan yg kuat kenegerian, skrg, johor pon same..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kltn lg dan kekal abasiyah lah...dulu kini selamanya!johor ok jer!

Anonymous said... Best Blogger Tips

langsung tiada kaitan dengan kenegerian cerita ni lol

Putra Nakal said... Best Blogger Tips

giler la mak dia ni... xkan la lepas sunat terus jadi 7" kot.. agak2 la.. kecik la la dak tu...

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...