Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 24 February 2013

OMG : Apabila Kanak-Kanak Melakukan **** Di Khalayak Ramai (Gambar)


OMG!! Selamba badak je budak dua orang tuh.. Dahtu orang tua yang lepak kat ctu buat dekk jer... Ish3... tak pasti cerita di sebalik gambar ni.. Mungkin ianya seperti yang kita bayangkan? 


p/s : Disturbing beb.. 

Sumber : Here

18 comments:

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

dayyummm

##Pemikiran Berahi Anonymous - BANkami

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sial ah orang dewasa kat sekeliling tu tengok budak2 bersenggama buat tak tahu je

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambo edit niii

Anonymous said... Best Blogger Tips

stim sial..jaga bini aku malam..aq bwat cmni kt dia atas katil

conundrum said... Best Blogger Tips

gambo fake la admin..do some research sket..kesian dak2 tu kene fitnah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

celake..aq blom kawin lagi..xpa2..layan porn tggu lah aq fap fap fap sorang2..yeahh yeahhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

tampal ni. budak pmpuan tu tngh keletihan tngh baring, yg budak laki tu plak tengah kencing kt mane2..

teknologi.. susah nak caye dgn gambar skrang ni. pstu takkan la org2 dewasa tu tak buat ape2.

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

#fake

SEDIH:BILA GADIS DIKECEWAKAN!
WTF:OH MY ENGLISH PALING WTF!
SADIS:MAYAT AYAH DIBIAR REPUT DI ATAS SOFA!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm ni la jadinya klu DAP memerintah... Jahanam-jahanam....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm ni la jadinya klu BN memerintah... Lagi jahanam-jahanam, mcm skrang ni la....

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha tv3 bengong putar belit kes nik aziz..pdhl bkti dlm youtube tnjk lain..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

aganye macam ni la gaya nuar mase dgn saiful kot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni kat China..suku sakat DAP ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

peniiing..pening kepale

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni edit la bodohhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

mungkin ini mainan kanak2 kt negara dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

sokong bn..mati pakatan!sukahati aku lah...!xkan ku sokong dap kapir gamak nye.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku rasa budak main2 bkn nk buat tu. Camera man ni saja ambik part mcm ni. Budak kecik mana reti beb!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...