Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 1 March 2013

OMG : [Video] Perompak Bersenjatakan Pedang Samurai Di Hong Leong Bank, Georgetown


Dua lelaki bertopeng dan bersenjatakan pedang samurai sekali lagi ‘makan besar’ apabila mereka merompak cawangan Bank Hong Leong di pasar raya besar Tesco di Gelugor di sini buat kali kedua semalam melibatkan kerugian RM11,000.

Sebelum ini iaitu pada 15 Januari lalu, suspek yang sama telah melarikan RM20,000 dari bank tersebut. Kejadian pukul 12.56 tengah hari itu hanya mengambil masa kurang seminit apabila suspek terus menerpa ke arah pintu masuk sebelum mengacukan parang ke leher salah seorang pengawal keselamatan.

Suspek kemudian pergi ke kaunter juruwang dan memaksa pegawai bertugas menyerahkan wang sebelum melarikan diri dengan menaiki sebuah kereta. Ketika kejadian terdapat tiga pekerja dan empat pelanggan. Mereka tidak dicederakan.


Manakala, pak guard yang berada di situ hanya malu-malu kucing dan berjalan-jalan sambil memegang cota.

video

p/s : Pedang samurai je.. berani beb... 

Sumber : Here

7 comments:

adam said... Best Blogger Tips

assalamualaikum, apa tajuk khutbah hari ini?..1st..

Anonymous said... Best Blogger Tips

FUCK DAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INI ADALAH KERJA DAP JAHANAM!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

khutbah masjid besi putrajaya, peranan ulamak dan umaraq dalam meneraju negara...

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam senang je . .ape nak jadi laa

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pun nk rompak bank gak la,, seng gle

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Aku solat kat Masjid Tentera di Jalan Genting Klang. Khutbah pasal ulang tahun ke 80 regimen .... apa tah.... keluarlah kisah Leftenan Adnan lawan Jepun.... seronok gak. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini BN UMPORNO punya pasal lah. Semua menyusahkan rakyat. Rakyat yg malas, semua ikut perangai NAjib. Bezanya, NAJIB dan angkatannya merompak secara halus. Orang yg bodoh bangang dan brengsek je tak nampak apa yg BN dan UMPORNO buat. Sedarlahh wahai kawan kawan, BN dan Umporno sudah banyak makan duit rakyat. SEDARLAH wahai MELAYU yg semakin LAYUUUU. Bangun.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...