Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 28 February 2013

OMG : Gadis Mabuk "Makan" Payung Melalui Hidung (3 Gambar)


 Seorang gadis yang sedang dalam keadaan mabuk cukup bertuah apabila terselamat selepas dirinya tertikam dengan payungnya sendiri.

Gadis tersebut, Jessica Yates dikatakan terjatuh dari katil hotel ke atas salah satu jejari besi payung yang diletakkannya di bawah katil dan menusuk ke dalam hidungnya sehingga menyebabkan besi tersebut menembusi mulut dan menghiris gusinya.

Walaubagaimanapun, gadis yang berumur 22 tahun yang berasal dari Solihull, West Midlands itu mengakui dia berada dalam keadaan mabuk dan tidak merasai kesakitan pada mulanya.

Rakan mangsa, Laura Sullivan dengan pantas mendail talian kecemasan 999 selepas mendapati payung yang tercucuk itu agak berbahaya untuk dikeluarkan.

Cik Yates kemudiannya pergi menemui paramedik dengan keadaan dirinya yang masih tercucuk dengan payung tersebut.

Beliau kemudian dikejarkan ke hospital di mana payung tersebut dipotong dan hanya meninggalkan cebisan kecil payung tersebut yang berukuran 6 inci masih tertanam di dalam hidungnya.

Kemudian, beliau terpaksa dihantar ke hospital kedua di mana beliau telah diberikan anestetik am dan pembedahan dijalankan.

Kejadian ngeri itu bermula apabila mangsa dan kawan-kawannya berkongsi menempah bilik di Watford, Hertfordshire selepas keluar berpesta.

Mereka menghabiskan masa di sebuah bar tempatan berjalan kembali ke bilik hotel dalam keadaan hujan pada pukul 2.00 pagi.

Dia kemudiannya menuju ke arah katil sebelum terjatuh ke bawah dengan keadaan tersembam ke atas payung.

Dia berkata, "Saya berada dalam keadaan mabuk dan tidak perasan terhadap apa yang berlaku ke atas diri saya pada mulanya"

"Apabila saya bangun, saya sedar yang payung tersebut turut ikut bersama, melekat pada muka saya. Saya letakkan tangan pada hidung dan dapat merasakan ada besi yang tercacak padanya"

"Walaubagaimanapun, saya cukup bernasib baik apabila pihak doktor memberitahu sekiranya payung tersebut tertikam se-inci lebih dalam, saya mungkin terpaksa menjalani pembedahan rekonstruktif muka."

"Pihak hospital berasa cukup kagum apabila mereka meminta keizinan untuk memfilemkannya dan menyimpan cebisan besi tersebut sebagai cenderahati"



p/s : Tahniah diucapkan kepada beliau... 

Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

edit

Anonymous said... Best Blogger Tips

biaq betui 22thn.. nampak cam umur 40 lebih dah

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni mesti sebab negeri kelantan yang mundur

telur said... Best Blogger Tips

tiba2 je menganjing kelantan ni kenapa? kelantanjing betul. lulz

Anonymous said... Best Blogger Tips

johor lanun prangai macam xcibai lahanat..negeri miskin..mane tanah korang woii !! miskin2...bodoh team darul takbur bangang..ngn kedah pun trhencut2 nk mng..sembang lebat cm bulu kote nk balun sume piale..johor bengong anjing

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku suka tgk anon2 disini dapat dosa kering.. teruskan menghina sesama manusia lagi2 yg islam tu.. kamon!! kumpulkan banyak2 dosa, ari ni ari jumaat paling afdal utk buat dosa
#ntahapahapantah

Anonymous said... Best Blogger Tips

999?talian kecemasan utk malaysia??wtf!!luar negara gna 911 bkn 999!!!bangang

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...