Kongsikan Entri Kami

Friday 1 March 2013

Cool : "Brogurt", Yogurt Khas Hanya Untuk Lelaki (6 Gambar)


Yogurt kini telah menjadi salah satu makanan alternatif sihat yang sangat popular di pasaran. Bahan makanan ini mempunyai kelebihan kerana mempunyai kandungan protein yang tinggi, rendah kandungan karbohidrat dan sodium. Kini terdapat produk yogurt yang bukan sahaja boleh mengurangkan berat badan malah mampu meningkatkan kesuburan!

Melihat kebanyakkan penggunaan yogurt sering di dominasi oleh kamu wanita, sebuah syarikat pengeluar makanan di Miami, Amerika Syarikat muncul dengan sebuah inovasi terbaru iaitu Powerful Yogurt, yogurt yang khusus untuk lelaki. Formula yogurt ini tercipta daripada idea sekumpulan pakar nutrisi olahraga, pakar pemakanan, dan pakar olahraga.

Produk ini ditujukan kepada lelaki yang selalu aktif dan ingin mempunyai bentuk tubuh yang ideal walaupun sering mengabaikan pola makan yang sihat. Dijual dalam saiz yang kecil dengan isipadu 236 ml yang mudah dibawa, mereka berharap produk ini dapat memenuhi diet sihat untuk para lelaki dengan gaya hidup aktif.

Dalam laman web Powerful.yt (28/02/2013) telah dijelaskan empat manfaat menggunakan produk ini bagi para lelaki. Produk ini mampu membantu pembentukan dan memperbaiki otot dengan kandungan 25 gram protein dan asid amino berkualiti tinggi.

Penggunaan produk ini juga boleh membuat bentuk tubuh lebih ideal, berdasarkan bukti beberapa kajian kandungan kalsium dalam yogurt yang dapat membantu penurunan berat badan.

Manfaat lainnya adalah dapat meningkatkan fungsi pencernaan dengan wujudnya peranan bakteria baik seperti Lactobacillus. Tidak ketinggalan, kandungan mineral seperti zinc dalam Powerful Yogurt dapat meningkatkan kualiti sperma lelaki.

Selain sihat, Powerful Yogurt juga mampu mengembangkan perasa kegemaran para lelaki. Pilihan rasa terdiri dari plain, strawberry, blueberry-acai, mangga, pisang, dan apple-cinnamon. Hingga saat ini, produk Powerful Yogurt sedang dipasarkan di Amerika Syarikat dan belum ada informasi tentang harga jualan.






p/s : jom beli...

Sumber : Here

5 comments:

adam said... Best Blogger Tips

assalamaualaikum..dah ready nk solat jumaat utk muslimin??

adam said... Best Blogger Tips

sori..tersalah eja salam..assalamualaikum..pembetulan

Anonymous said... Best Blogger Tips

so sweeeeeeeet!!!dah!!ayuh!

TRAVELOG ATEH said... Best Blogger Tips

pergh...lelaki pun nak mkn yogurt.jg kesihatan lar katakan

Anonymous said... Best Blogger Tips

jge konek !

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...