Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 August 2011

Cool : Mansion Celine Dion Yang Berharga $20 Juta (8 Photos)

Inilah dia waterpark mansion kepunyaan penyanyi Celine Dion yang berharga 20 juta Dolar. Celine mendapat royalti berjuta-juta dolar hasil daripada soundtrack filem Titanic iaitu My Heart Will Go On. Mansion yang juga seolah-olah sebuah waterpark ini mempunyai lebih 500,000 gallon air yang meliputi dua kolam renang besar, dua water slides dan sebuah sungai mini yang mempunyai arus.. Memang kaya giler.. rumah idaman nih.. Jom tengok gambar-gambar kat bawah..
Sumber: Aby, Daily

5 comments:

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

wa....bestnya...~

Maya Lisa said... Best Blogger Tips

dia boleh ke tidor lene kalau gini ? tapi tahniah ! kalau usaha , dan dapat kesenangan di kemudian hari ! bagus bagus !! nikmatilah nikmat usaha anda !

minoari89 said... Best Blogger Tips

pasal pa plak x bleh tdo..sejuk je la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

celine dion ne dlu pun dia org ssh gak...tp bla da jd penyanyi hidup dia smakin maju..byk org2 miskin yg dia bantu..cth, beri tmpt tinggal memberi derma pda ank2 yatim..org2 yg kat tepi jln pun ade gak yg bertuah kena bantu...dia byk bt derma smpi la dia jd kaya raya pun masih gak menderma...bak kata mmg x pndi habis duit dia ni slagi masih hidup sb tu dia asik derma jer...mmg terbaik larr...

lockhart said... Best Blogger Tips

my heart will go on and on...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...