Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 21 August 2011

OMG : Adakah Anda Akan Buat Perkara Sama Seperti Gadis Ini? (6 Photos)

Ribut Petir telah melanda di Suzhou, China dan kelihatan semua orang telah mencari tempat teduh tetapi seorang pengemis OKU tidak sempat nak bergerak ke kawasan tersebut. Jadi pengemis tersebut terpaksa berada di tengah-tengah jalan raya dibasahi oleh hujan yang lebat. Teiba-tiba seorang gadis yang kasihan melihat pengemis tersebut meluru keluar dengan payung terus menolong pengemis tersebut. Gadis tersebut tanpa menrisaukan dirinya akan dibasahi oleh Ribut Petir yang kencang telah menyentuh hati seramai 24,000 orang di negara tersebut. Gambarnya tengah menolong pengemis tersebut ditangkap oleh seorang jurugambar yang unknown. Kini gambarnya telah tersebar dari forum ke laman sosial yang lain di China. Gadis tersebut dikatakan menangis selepas berjaya membawa pengemis tersebut sampai ke tempat teduh kerana kasihan melihat keadaan pengemis tersebut. Pelbagai admin dari laman sosial China telah menyuruh orang ramai untuk menelefon mereka sekiranya mereka tahu siapa gadis yang baik ini. Katakan anda berada di situ adalah anda akan buat perkara yang sama? Sanggup ke anda lari semula ke dalam ribut untuk selamatkan orang? Cuba fikir berapa ramai orang yang begitu baik hati sekarang? Semua pentingkan diri sendiri.

 CS


12 comments:

n.i.k said... Best Blogger Tips

baik nyee

n.i.k said... Best Blogger Tips

e'eh first! yahoo;)

Abu Huzaifah said... Best Blogger Tips

aku nak pmpuan tu.. :)

liliac_lavender said... Best Blogger Tips

such a pure person. ssh nak jumpa :)

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

Tuhan..berikan lah die cahaye petunjuk Islam. hatinye baik..smoge die diberi petunjuk dah hidayah-Nya

Goblogz said... Best Blogger Tips

rupanya jodoh aku berada di China..huk2. Demi syg abg sanggup terbang ke sana..hahaha

HAFIZ ROShDi said... Best Blogger Tips

terkedu...!!role model...!

feza said... Best Blogger Tips

mmg susah nak jumpa orang macam ni

nur79 said... Best Blogger Tips

baiknya dia..ssah dh skrg nk tgok org cm2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

baik nyee

Anonymous said... Best Blogger Tips

waa baik btul nya dia.. korang perasan ka slepas dya tolong truz reda plak hujan tue mmg hatinya indah dan bercahaya :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

maok ku grek ngn ea..kirim salam ngn ea..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...