Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 27 August 2011

OMG : Kerja yang Paling Mencabar di Dunia dan Menguji Kejujuran (7 Photos)

Duit sangat penting dalam hidup seseorang manusia. Jadi apa perasaan anda sekiranya anda dapat kerja yang paling mencabar di dunia serta perlu menguji kejujuran anda. Kerjanya adalah menghasilkan Wang Kertas. Jangan ada pula duit yang masuk dalam poket. :-)

MJ

13 comments:

ame elms ! said... Best Blogger Tips

oohhmyyy . ambil sekeping dua mungkin pihak atasan tak perasan kot . -.- HAHA .

B0Y said... Best Blogger Tips

Kalau perompak rompak tempat buat duit lagi untung rasanya ... Cuma nanti kena potong satu2 lah guna gunting

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku mmg x bleh kija sini....

Nohtakh ujan said... Best Blogger Tips

masa kat kilang duit ni mcm kertas biasa je.

Cahaya Kudos said... Best Blogger Tips

yahudi bijak... satu hari nanti dunia muflis...wang itu tiada nilai dan hanyalah kertas semata2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape2 la cahaye kudos.....skg ni pon hang guna gak duit tu...

Zya Lemon said... Best Blogger Tips

kerja paling jujur di dunia tapi gaji ciput giler.

ajim said... Best Blogger Tips

alah abik due ikat pon xmiskin la kilang tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa kata tak perasaan, setiap not tu ada no siri, kalau diambil, tentulah perasan, sebab itu semua duit baru, dikira pakai mesin pula, kalau tak cukup sekeping, atau tersalah potong pun akan dikesan oleh komputer.

Anonymous said... Best Blogger Tips

btl sgt la 2..setuju2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Cahaya Kudosbtl 2 cayaha kudo..ni pon plan yahudi jer sume..jap lg kertas2 ni xder nilai da..kite mangse..terpakse la..xkan la nk pi shopping pki emas..xder kdi nk trima melainkan kdi emas..sbb 2 org suh pki emas dinar..

MamaHannahHakimHayfa said... Best Blogger Tips

kalo macam tu, perompak bawa gunting jer lah...(tetiba terperanjat pagi ni, bos suruh pindah tempat yang ada berbotol2 duit syiling dalam laci..giler lahhh!!!) SAYA TAK NAK!

MUHD RIDHWAN said... Best Blogger Tips

Assalamualaikum w.b.t. dan Salam Sejahtera,

Adakah anda sedang mencari peluang untuk menambah pendapatan tambahan hanya melalui internet sahaja?
Ataupun tidak ingin bersusah payah memerah tenaga dan masa pergi ke tempat kerja tetapi hanya bekerja dari rumah sahaja?

Betulkah ni?
Ya sekali! Terbukti terdapat pelbagai testimoni yang telah berjaya menjana pendapatan ribuan ringgit hingga ada diantaranya mencecah 5 angka
dalam masa 2 bulan sahaja! Sila layari link dibawah jika anda tidak mempercayainya
==> http://jobdirumah.com/muhdridhwan

Mengikut kajian, kerja dari rumah ini sesuai untuk pelajar kolej, ibu-ibu yang perlu meluangkan masa untuk anak-anak mereka, orang-orang yang telah bersara, orang kurang upaya, dan orang-orang yang tidak mahu tekanan di pejabat.
Oleh itu, kami memerlukan individu yang berminat untuk menjana pendapatan secara santai dan fleksibel di rumah.

Jika anda nak bekerja dari rumah dan memiliki kemahiran berikut:

1: Mahir mengunakan komputer & internet.
2: Tahu mengunakan perisian Microsoft Office atau Open Office.
3: Boleh membaca dan menulis dalam berbahasa Inggeris.
4: Tahu apa beza antara Google & Web Browser.

Anda sesuai untuk kerja online freelance seperti:

1: Virtual Assistant (USD$100 per projek)
2: Data Entry (USD$50.00 per projek)
3: Web Research (USD$150.00 per projek)
4: Virtual Customer Service (USD$70.00 per projek)

Bagi mendapatkan maklumat lanjut tentang online freelancing sila layari link dibawah sekarang!
==> http://jobdirumah.com/muhdridhwan


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...