Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 22 August 2011

Gosip : Artis Terkenal Era 80-an Menghina Orang Melayu


Seorang pelakon lelaki era 1980-an didakwa telah mengkafirkan kerajaan selain memperlekehkan institusi diraja yang dikatakan tidak patut ditaati.

Aktor yang menempa nama menerusi filem-filem kisah cinta remaja pada zaman glamornya juga berulang kali mengecam orang Melayu dengan melabelkan melayu sebagai bangsa yang bodoh di dalam tazkirahnya di Masjid An-Nur, Kampung Melayu Subang malam khamis lepas.


Di bawah adalah berita penuh yang dipetik daripada portal berita Sinar Harian Online.

17 comments:

cik dyameowcrew yg comot~~ said... Best Blogger Tips

siapa ek???

Anonymous said... Best Blogger Tips

beliau adalah pelakon ali setan.. tp kalau dengar betul2 ape yg di tazkirahkan betul tp yg duk wat laporan tue amik segelintir.. je statement yg di tazkirahkan..

iS PoWeR said... Best Blogger Tips

kalau x silap nie pasal AZMIL MUSTAFA atau ali setan...cerita nie xdpt nk dipastikan kesahihannyer....tp dr ape yg dilaporkan tu, sy agak bersetuju dgn pndangan AZMIL MUSTAFA tu...so cuba renung2 kan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

"Sape yg makan cili, dia yg trase pedas"..depa yg p bt report tu, da lama makan cili la kot, skali kene ngn ALI, trs trase kepedasannye...

mawarPuteh said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
mawarPuteh said... Best Blogger Tips

ali setan la kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmg bangsa melayu bodoh ponn..

Razil Tahir said... Best Blogger Tips

huhuhuhuhuhuhu
timbangkan la baik2....
mana tau ada kebenarannya dalam apa yang disampaikan... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ohh..tak setuju..tak setuju...melayu pandai laaa...ap bende la diorg ckp ni..ish3...

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

tu lar manusia, biler ditunjukkan (bru sdikit kbnaran) da pns punggung. klu bukak pekung terus xker mamat yg bg ceramah tu kener pancung? hehe manusia biler da lamer sgt duduk kt dalam illusi, hakikat sebenar yg sebenar-benarnyer pun tak nak ngaku da.

Cik Aimimie said... Best Blogger Tips

sekurang2nya apa yg dia sampaikan tu benar...dia berani untuk menegakkan hukum ALLAH..tu pon nk kecoh ke..alahai..ciri2 org xmatang camtu la..

Wan said... Best Blogger Tips

x betol ke ape yg die ckp?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betul apa yang dia katakan. Kita kena taati Allah SWT dahulu sebelum taati mana2 manusia. Aku ada tengok ceramah tu. Mana ada ramai orang meninggalkan masjid. Makin ramai ada la. Masa hujan lagi tu. Orang sanggup tunggu dengar ceramah dia......Sapa yang gubal undang2 tanah melayu dulu? Inggeris. Bukankah inggeris tu kafir? Jadi undang2 tu kafir punya la. Melayu jilat punggung je terasa......

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeke inggeris gubal undang2 tanah melayu dulu??ish3..betul sungguh la...kagumnyeeee....hahahaha...

p/s : skang bukan da jadi Malaysia ke?

Naqib Sulaiman said... Best Blogger Tips

tak kan goyang pokok kalau tak ada angin.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada ke Melayu guna undang2 kesultanan melaka? Undang2 inggeris je kekal sampai sekarang.......Periksa betul2 tahun undang2 Malaysia. Cthnya Akta Kerja 1955,Akta mahkhamah rendah 1955,Undang2 sivil 1956. Masa tu Malaysia wujud lagi ke??????? Ada yang baru pun lepas pindaan dari undang penjajah british........ Mana pergi undang2 kanun Melaka?

Anonymous said... Best Blogger Tips

islam sekular jer yg marah ngan dia.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...