Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 25 August 2011

WTF : [Video] Iklan Susu dari Jepun yang Pelik dan FAIL


Dengan Iklan, setiap syarikat cuba mempromosikan produk mereka. Tetapi pada iklan susu dari Jepun ini agak pelik dan FAIL.Memang tak patut rasanya iklan ini ditunjukkan kan pun. :-P

11 comments:

Sery Suryani said... Best Blogger Tips

iklan lawak bleh la kowt,,

whenshewasborn said... Best Blogger Tips

-________________-''

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahhaha...lawak giler....

khuza hasan said... Best Blogger Tips

erk..:p

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

haha MUSTAHIL betul la walaweh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

alangkah bodohnya aksi dan lagak mereka ini

gmie94 said... Best Blogger Tips

aku rase ni iklas susu untuk tulang yg lentur...

minoari89 said... Best Blogger Tips

funny tol la weh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawak giler .. hahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

muahahahahahh.........

FAZLIN said... Best Blogger Tips

ok jer apa... org malaysia mampu ke buat mcm ni????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...