Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 24 August 2011

WTF : 4 Lelaki Russia Dipenjara Kerana Rakam dan Rogol Pelajar Malaysia di London




LONDON: Empat pemuda Rusia dari kalangan keluarga berada yang baru dua minggu mendaftarkan diri di sebuah kolej swasta yang eksklusif di sini akan berhadapan dengan hukuman penjara apabila mahkamah mendapati mereka bersalah atas dakwaan merogol dan melakukan hubungan seks tanpa kerelaan ke atas seorang pelajar Malaysia yang belajar di kolej yang sama.

Perbuatan mereka itu turut dirakamkan oleh salah seorang daripada empat tertuduh melalui telefon canggih iPhone.

Mereka merogol pelajar Malaysia itu yang dipercayai mabuk akibat dibubuh sesuatu di dalam minumannya selama lebih dua jam setengah di kawasan kolej berkenaan selepas satu majlis berpesta.

Kolej swasta itu mengenakan yuran tahunan sehingga £30,000 (RM 146,000) ke atas para pelajarnya.

Menurut akhbar The Daily Mail, pelajar-pelajar Rusia itu yang berumur antara 19 hingga 23 tahun, turut memberi komentar yang menjijikkan dan tanpa belas kasihan ke atas mangsa mereka termasuk merakamkan perbuatan mereka menerusi iPhone. Keempat-empat mereka, Oleg Ivanov, 23, Norayr Davtyan, 22, Armen Simonyan, 19, dan Gregory Melnikov, 23, menafikan dakwaan merogol tetapi para juri di Mahkamah Crown Woolwich sebulat suara mendapati mereka bersalah kerana melakukan hubungan seks.

Pelajar perempuan dari Malaysia itu yang merupakan rakan sekolej dengan keempat-empat tertuduh turut menghadiri majlis pesta yang diadakan atas anjuran salah seorang daripada tertuduh.

Ketika para juri menyatakan keputusan mereka, keempat-empat tertuduh berdiri tanpa menunjukkan sebarang perasaan pun tetapi di galeri awam kelihatan beberapa orang ahli keluarga menangis.

Davtyan didapati bersalah atas dua tuduhan merogol, Melnikov atas kesalahan merogol dan percubaan untuk merogol, manakala Ivanov dan Simonyan kedua-duanya didapati bersalah atas satu kesalahan merogol.

Mereka kini ditahan reman sehingga hukuman dijatuhkan oleh mahkamah. - Mstar

6 comments:

noorniey Azman said... Best Blogger Tips

bangang!

akmalzamel said... Best Blogger Tips

aku teringat novel aku anak timur

this is actually happen!

Razil Tahir said... Best Blogger Tips

hm... yg perempuan tue pun gi berpesta segala tue sapa suruh....?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo punya org putih...!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu lah..dh kna rogol bru nk sedar..sblum kne rogol tk sdar2 dri tuh da lobang..pesal tak jga lobang tuh..yg takde lobang besalh akan cri lobang yg mne die suke..kpd yg ade lobang kt luar sna tuh jge2 lobang sndri..lobang tuh bleh bwak bncna bleh jgk bwa bhgia..ok.

nota: lobang dpan bkn lobang blakang..bg aku dua2 lobang nih pnting sbb perogol main hntam je pilih lobang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh nyer org2 zaman skrg ni

* sejuknya dok pat yg ber a'con ni..huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...