Kongsikan Entri Kami

Wednesday 7 December 2011

Artis : Penyanyi Dangdut No.1 Indonesia Mengaku Masih Dara (6 Gambar)


Penyanyi No.1 Indonesia, Ayu ‘Ting Ting’ yang kini sedang mencipta  fenomena di negara jiran itu mengaku masih dara meskipun ramai peminat industri hiburan republik tersebut meragui kenyataannya itu.

Setelah dipersoal peminat mengenai nama gelarannya ‘Ting Ting’ yang bermaksud ‘masih dara’, penyanyi dangdut yang baru berumur 19 tahun itu menjelaskan bahawa dia masih lagi seorang perawan.

“Nama asli, Ayu Rosmalina, ‘Ting Ting’ maksudnya, masih perawan ting-ting. Yang menjamin saya masih ting-ting, saya sendiri. Enggak ada jaminan (lain),” jelas Ayu kepada media ketika ditemui di sini baru-baru ini.

Nama ‘Ting Ting’ diberikan kepadanya oleh penerbit studio di negara itu dan Ayu mengaku selesa dengan gelaran yang diberikan itu. Ekoran itu, ramai yang mempersoalkan kewajaran Ayu diberikan gelaran sedemikian dan ia menjadi bahan jenaka di kedai-kedai kopi di negara itu.

Misalnya, sebuah blog negara jiran menceritakan bagaimana nama Ayu ‘Ting Ting’ ditukar kepada Ayu ‘Ting Tong’ yang dirujuk kepada loceng rumah atau ‘King Kong’. Selain itu ada juga yang mempertikaikan apa akan jadi pada nama Ayu ‘Ting Ting’ sekiranya penyanyi dangdut yang seksi itu mendirikan rumahtangga dan hilang keperawanannya.




“Bener, Ayu Tingting Tidak Perawan Tingting lagi jika Ayu Tingting berganti nama menjadi AYU TONGTONG,” kata salah seorang peminat yang dipetik dari laman web yang sama.  

Ayu yang terkenal dengan lagu ‘Alamat Palsu’ itu bagaimanapun mengaku sedang menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka tempatan bernama Hendri yang merupakan teman lamanya di sekolah.

“Waktu itu saya nggak enak badan, tapi situ ada Angie (nama timangan Hendri) juga jadi dibawa ke rumah sakit sama dia. Nah dari situ mulai suka,” katanya ketika memperkenalkan kekasihnya itu kepada media baru-baru ini.



Sebelum itu, Ayu Ting Ting pernah dikatakan menjadi punca keretakan pasangan kekasih, Raffi Ahmad dan Yuni Shara apabila dia dituduh menjadi orang ketiga dalam hubungan antara dua artis tersebut. Bagaimanapun, Ayu dan Raffi menafikan dakwaan gosip tersebut.






Sumber : Here

7 comments:

Honey Bhulat said... Best Blogger Tips

comel je orang nya

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpk sngt xder dar..xperlu nk heboh2 la bnde cm ni..

KONSERT 1st YUNA BERSAMA HOTLINK!

KONSERT SALAM MUSIK

azri said... Best Blogger Tips

@Anonymous nape lak nmpk sgt xde? ko da check ke?? pandai2 tuduh org tapi guna anon..DASAR PENGECUT!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dah kirik2 lubang puki dia ni..dah longgar pon..xda darah kuar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..ko memang sial la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jancok laaaa..

Faisal (InfoFaizz.Com) said... Best Blogger Tips

haaaaaa ting ting memang best cantik pula,,,,

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...