Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 10 December 2011

OMG : Apa Yang Ada Di Dalam Almari Pakaian Adik Beradik Kardashian? (11 Gambar)


Kalau dah nama celebriti tu mesti la berlambak pakaian branded dalam wardrobe kan? Jom kita tengok koleksi pakaian dan accessories diorang bertiga nih. 

1. Kim Kardashian





2. Khloe Kardashian





3. Kourtney Kardashian









Sumber : AT

11 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

sangat impress..theirshoes collection ..OMG.. it nt jz osem its too osem

Unknown said... Best Blogger Tips

tak membazir ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

nyampah aku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kaya kt dunia je pun...

DOWNLOAD FILEM AKU BUKAN TOMBOY!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gila

minoari89 said... Best Blogger Tips

bestnya...

Dayang said... Best Blogger Tips

itulah syurga dunia,di akhirat tak dpt :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Animal cruelty!!
>:(

F.A.Jefferson said... Best Blogger Tips

tak kemana semua itu... C:

F.A.Jefferson said... Best Blogger Tips

Lebih baik jika mereka ini menderma kepada orang yang memerlukan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

agreed with Dayang...
akhirat nt dapat jika kita menjadi hamba Allah yg Soleh...Amin...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...