Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 6 December 2011

Cool : [Video] Pelajar Ini Mampu Menjadi Penyanyi Terkemuka Malaysia Apabila Dewasa?


Video seorang pelajar menyanyi lagu Ning Baizura 'Awan yang Terpilu' ini memang memukau. Memang akustressgiler tak terperanjat sekiranya satu hari nanti pelajar ini menjadi seorang penyanyi terkemuka tanahair. Ramai blog yang menyatakan suara pelajar ini sudah cukup untuk mengalahkan ramai peserta program realiti kalau diasah lagi. Apa pendapat anda pula?




12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

wahai adik yg berbakat, jgn la jadi penyanyi bila dah besaq.. T_T

mia amira said... Best Blogger Tips

wahh.. mmg best laa suare dye.. sdap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hurmm mmg sedap...
kalo mengaji,agaknya msti lg sedap kn?
bleh wakili malaysia dlm tilawah al-quran.. T_T

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni adik aku ni..hehe...
yg besnya part dia lari terus lepas2 nyanyi..hehe..comel je

afroMAN said... Best Blogger Tips

adik jgn masuk idola kecil di tv9 yek? nnt spoil jek. mngalahkan org dewase lak aku tgk (idola kecil) budak yg nyanyi nih lg sedap dari diorg

SHorTtIe b@nD said... Best Blogger Tips

masuk beradu tilawah Alquran je.,,. jadi penyanyi x la bgos sgt.,,

Unknown said... Best Blogger Tips

mmg sdp suara dia... herm very nice...

Dhanie 19 said... Best Blogger Tips

ak nk jadi bini lah bler bdk nie bsr nanti...tunggu...

ntqah said... Best Blogger Tips

tak silap saya tadi dekat fb oh media..ramai produser cari budak nie ..

dan ada komen-komen yang mnyatakan budak nie berasal dari brunei ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yes she is a Bruneian.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tlg jgn jd penyanyi.. T_T

mujagirl92 said... Best Blogger Tips

tlong jangan jadi penyanyi,, amiin

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...