Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 8 December 2011

OMG : 'Hari Tanpa Seluar' Kini Disambut di Asia (Taiwan) [11 Photos)

Semuanya bermula dari New York dan kemudian ke Chicago dan kini ianya telah merebak ke Asia di Taiwan di mana ramai gadis tidak memakai seluar semasa berjalan di tempat awam. Harap-harap budaya macam ini tidak sampai ke Malaysia.  



 source

11 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

what the ?! :O
manusia makin lama makin bodoh +1!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sampai malaysia mmg aku raba sape yg buat camni (perempuan je la)

raziellia said... Best Blogger Tips

maluuuu

alien said... Best Blogger Tips

gadis je semua..
mmg drg mudah terpengaruh ke hape

Ilham11 said... Best Blogger Tips

takde kerja lain...pelik2

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasib kaki dorang cantik.klu x seksa lagi tgk.kekeke

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha bgus la!..senang nk rogol sekor2..

DOWNLOAD FILEM AKU BUKAN TOMBOY!

DOWNLOAD FILEM "FINAL DESTINATION 5 (2011)"

Anonymous said... Best Blogger Tips

girl malaysia ikot mmg naya..lg2 kaki cam peta semenanjung malaysia+kaki katik..aduh..igt cntik muntah org kliling tgk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

patutle kat neraka nanti banyak dipenuhi pompoan..ni la tanda2nye..kena rogol bru tau nk nyesal..sbb dorang pon nk sgt kena rogol..

hanadanisya said... Best Blogger Tips

ari mcm nih mmg utk pompuan jek ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik btol pompuan kat sana.. fuhh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...