Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 7 December 2011

Cool : Kehidupan Pengasas FB, Mark Zuckerberg dan Teman Wanita (9 Photos)

 Mari kita lihat kehidupan biasa yang diamalkan oleh jutawan yang mempunyai aset sehingga USD$17.5 Billion dengan teman wanitanya berdarah Asia. Walaupun dengan aset tersebut, dia hanya hidup seperti manusia yang lain.Dia langsung tidak menunjukkan yang dia adalah seorang jutawan. 



 source

10 comments:

Cikgu Amin said... Best Blogger Tips

tenang je mark yg dh duit banyak .. haha

Honey Bhulat said... Best Blogger Tips

comel jugak awek dia =]

Anonymous said... Best Blogger Tips

sempoinya..ehehe bagus bagus low profile .

Anonymous said... Best Blogger Tips

@avam ming tenang la, duit dah byk

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa2 je dia...cara hidup normal...

KONSERT 1st YUNA BERSAMA HOTLINK!

KONSERT SALAM MUSIK

azri said... Best Blogger Tips

mmgla bole hidup camtu sbb x pyh pening kepala nk cari duit..klau aku kaya camtu pun bole..

Ilham11 said... Best Blogger Tips

best je hidup sempoi2 cam nie..

ben xii said... Best Blogger Tips

tenang je berduit . tak perlu tunjuk kemewahan sangat . walaupun die jewish tetap mengamalkan hidup besederhana.orang melayu kadang kadang tak la kaya mana tapi berlagak macam berharta

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betul kata ben xii...saya sokong pendapatnya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu bijaknyer yahudi..tapi bukan ke yahudi biasa dgn set2 dia je?konpius aku..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...