Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 7 December 2011

Sadis : Apabila Kangaru Putus Cinta? (7 Photos)

Seekor kangaru kelihatan tengah bermain di tepi pantai dan kemudiannya kangaru ini hilang dalam laut ini. Adakah kangaru ini bunuh diri kerana putus cinta?



source

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelik btl la

Anonymous said... Best Blogger Tips

kuasa allah..ape nak kata....kesian jugak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedihnyee...

Roza said... Best Blogger Tips

uiii..sian ia....

raziellia said... Best Blogger Tips

dia tak taw tu. makin ketengah makin air dalam. huhu. siannn

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian dia...

ben xii said... Best Blogger Tips

dia tinggal dalam air la tu

atiqah said... Best Blogger Tips

apsal jurukamera tak amik kanggaroo ni . choyy betol.

ayiee said... Best Blogger Tips

sokong atiqah...nape cameraman 2 x selamatkn kanggaroo tu...bodoh!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kanggaro pon pndai bunuh diri...

Fareezwan_Shah said... Best Blogger Tips

die ngah nyelam tgok dasar laut tuh..hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah2 dia lari sbb tkut ngan cameraman tu... uhh sedih..

max said... Best Blogger Tips

kangaroo juga punya perasaan !! haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu kanggaru lautlah.... memang dia tinggal dalam laut..... sama macam singa laut... kuda laut...kucing laut...beruk laut dan gajah laut

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon ats aku ni gle ke hape..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...