Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 9 December 2011

WTF : Dinding "Chewing Gum" Di California (6 Gambar)


Kalau korang pegi California, jangan lupa singgah dekat Bublegum Alley ni. Pastu boleh la sentuh chewing gum yang berlambak kat dinding tu. Yucks!! Benda macam ni pun ade ke? Geli kot.. Bublegum Alley ni dah jadi tourist landmark di San Luis Obispo, California yang mempunyai beribu-ribu chewing gum ditampal di dinding sepanjang 70 kaki dan setinggi 15 kaki nih. Pihak sejarawan berpendapat bahawa amalan melekatkan chewing gum ni bermula pada selepas WW2 lagi yang merupakan salh satu dari permainan di sebuah kolej pada masa tersebut.











Sumber : AP

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gelinya...akut trpegang bwah bangku/meja pon rsa bengang je


DOWNLOAD FILEM AKU BUKAN TOMBOY!

DOWNLOAD FILEM "FINAL DESTINATION 5 (2011)"

Unknown said... Best Blogger Tips

geli kottttttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa ada yg tutup hidung,,berbau kah?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lau Dh gIle Seni....BenDe KotOr Pung Jd...CELEBETttttttttt....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mest busuk....euuwww..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...