Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 18 June 2013

Sadis : [Video] 4 Mujahidin Dibunuh Ketika Cuba Selamatkan Mangsa Rogol Tentera Syria


Empat askar Mujahideen dilaporkan terbunuh ketika dalam percubaan mereka untuk menyelamatkan seorang gadis yang terdampar di sebuah jalan dalam keadaan separuh bogel selepas diperkosa oleh askar Syria, baru-baru ini.

Askar yang telah merogol gadis terbabit sengaja mahu menjadikan mangsanya sebagai perangkap untuk menembak mati askar Mujahideen yang mahu membantunya.

Nampaknya krisis di Syria semakin hari semakin membimbangkan terutama buat kaum wanita dan kanak-kanak.

Askar-askar di sana ternyata mengambil kesempatan dengan kelemahan kaum Hawa sehinggakan sanggup merogol dan mendera mereka demi memuaskan nafsu mereka sendiri.. Sungguh kejam tentera Basyar. Semoga Allah membantu rakyat Syria.. amin... 


Sumber : Here

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon kerajaan ambil tindakan sama seperti mesir dengan menutup kedutaan syria di malaysia.

Fizzy Kola said... Best Blogger Tips

hizbullah???

Anonymous said... Best Blogger Tips

hizbulah tu adik beradik hasbolah awang ke???

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha...ni lah melayu....suka sangat percaya media barat.....hizbillah pejuang islam tapi diputarbelit oleh media barat, diberikan "topeng" hitam, dan akhirnya, kita terima bulat2 tanpa usul periksa......

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hizbollah tu syiah. Syiah bukan Islam. Mesir dekat dgn Syria. Mereka lebih tahu. Mesti kau ni Syiah Melayu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh. Hizbullah tu syiah. Yg dikatakan pemberontak tu la sunnah. Yg kerajaan syria skrg ni syiah. Zalim. Tu yg sunnah bangkit lwn kerajaan. Ko ni confirm la syiah melayu. Puak2 khalid ismath la ni. Celaka ke ats syiah.ke ko skola stakat dajah 3?

scpheo nxyme said... Best Blogger Tips

syahid keatas mereka yang terkorban ..jahat la syiah..klu dah bashir al assad pun bleh dikatakan tuhan sebelum Allah oleh pengikut fanatik dorang...tu pun masih ada orang melayu nak follow syiah...takde fikiran..

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

semoga kedamaian cepat tiba...

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 6 Part 2 (The Venetian Macao) "

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:09 klau aq taw hang spa nti aq nk cri n pncung hang...!!ANAK BABI SYIAH!!!MELAYU CM HANG MELAYU HARAM JADAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.pakarbisnesprinting.com/hop.php?ref=jombisnes

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ramai nya ostat ostat beri komen kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih :'(

Anonymous said... Best Blogger Tips

lahanat tentera basyar, ya allah bantu la rakyar syira menentang kezaliman basyar setan laknatullah..

jack ham said... Best Blogger Tips

Malaysia pengecut x berani tutup kedutaan Syria..puihh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebenaran akan tertegak jua bila sampai masanya, yang zalim akan terhapus..yang adil akan berkuasa...

tunggulah....

akan_bangkit

Anonymous said... Best Blogger Tips

dalam hadis ada nabi bagitau..apabil amar maaruf dan nahi mungkar tidak dibuat..ALLAH akan datangkan pemerintah yang zalim...jadi segeralah taubat dan uat dakwah..kalo macam aku ni yang asyik duk dpan komputer tau komen je memg tak jadi apa la dengan Islam..kene gerakkan tulang 4 kerat membuat dakwah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aku ade power macam superman ke, ironman ke, dah lama kena syria tu. geram betul. walaupun aku bukan islam, tak patut syria buat macam tu. macam israel pulak syria tu. fak fak fak syria.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:09..Phuiihh!!! sejibik atas muka kau syiah lahanat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler hape korang...
kan kerjaan malaysia ade bagtaw yg tentera syria kn baik!! tiap hari tV3 ade ckp yg makhluk2 pmbenrontak tu yg jahat...
percaya la ape yg kerajaan bgtaw... kerajaan malaysia adalah kerajaan islam yg suci

Anonymous said... Best Blogger Tips

basyhar damn u..laknatullah..aku doakan kekalahan mu dn kekejaman mu tumpas..tegakkan sunnah wal jamaah...amin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Syiah mmg SHIT-aH!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...