Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 18 June 2013

Serius : Sami Thailand Dirakam Naik Jet Mewah, Main Smartphones, Pakai Kaca Mata Hitam (6 Gambar)

Sami Thailand Dirakam Naik Jet Mewah, Main Smartphones, Pakai Kaca Mata Hitam.
Sami selalu dikaitkan dengan hidup yang penuh dengan refleksi. Tetapi satu klik video yang panjangnya 2 minit dan 47 saat ini menunjukkan sebaliknya. Beberapa orang sami Thailand telah dirakam dengan perbuatan yang mengejutkan orang ramai. Sam ini memakai kaca mata hitam, main smartphone serta iPods semasa menaiki jet mewah. Pihak tertinggi Buddha Di Thailand kini menyiasat video ini untuk mencari kesahihannya. Setakat tahun lepas 300 orang sami telah dibuang kerana masalah disiplin yang tak dapat diterima seperti kaki minum serta melakukan seks dengan gadis. 

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergghhhhh...giler2...
are_rave

Anonymous said... Best Blogger Tips

apala... itu pun nak hairan, diaorang pun manusia biasa jugak... ada nafsu syahwat^

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yela ape nak hairan TGNA yg zuhud mkn bersila pkai tangan bagai tu pun bernafsu kereta besar.kita manusia biasa sume bernafsu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam barua detected -->Anonymous 18 June 2013 16:20

Anonymous said... Best Blogger Tips

banyak jual amulet...tu yang masyuk tu... hehe

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

diorang pun ada facebook kot

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 6 Part 2 (The Venetian Macao) "

scpheo nxyme said... Best Blogger Tips

orang kaya siam nak try join sami kot..biar je la..ok apa?nampak berkarisma skit...stylo...huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.pakarbisnesprinting.com/hop.php?ref=jombisnes

Hikayat Urban said... Best Blogger Tips

haha.. betul ke sami? kalu samy the groovy ganne? org tu pakai je selendang sami.. ntah2 kaya n bukan sami pun.. mungkin otw ke party kot.. ade theme pakaian kebangsaan.. jadi dia org pinjam la pakaian sami kat kampung dia org...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sami vellu pundik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

igtkah anda ketika TGNA mengeluakan fatwa bahawa UMNO murtad hanya kerana UMNO bersama MIC and MCA?

Bagaimana dgn PAS skrg?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...