Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 17 June 2013

Berita : Akibat Bercumbu Dengan Isteri Orang, Salah Siapa? (Gambar)


Angkara mencintai isteri orang, seorang lelaki terpaksa bermalam dua malam di hospital akibat cedera dibelasah penduduk kampung apabila perbuatan terkutuk mereka dilihat suami wanita itu sendiri.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam kelmarin, lelaki berumur 20 tahun yang bekerja sebagai tukang jahit dari Kampung Pangkal Changgong, Machang, Kelantan itu cedera di beberapa bahagian badan termasuk kepala apabila dipukul penduduk kampung.

Difahamkan, dalam kejadian di sebuah kampung di kawasan Jabi yang terletak beberapa kilometer dari Kampung Renek di sini, lelaki terbabit dibelasah ketika berada di dalam rumah sewa wanita itu.

Sebelum itu, kira-kira jam 10 malam, wanita itu dikatakan telah pergi menghantar suaminya yang berusia 23 tahun bermain futsal di sebuah gelanggang futsal di kawasan Jertih.

Apabila pulang ke rumah, wanita itu dikatakan menghubungi buah hatinya dan mangsa datang ke rumah tersebut kerana telah membuat temu janji sebelum itu.

Difahamkan sejam kemudian, suami wanita itu menghubungi isterinya, namun tidak ada jawapan menyebabkan dia mengesyaki sesuatu lantas pulang ke rumah bersama rakannya untuk mengetahui apa yang berlaku.

Apabila tiba di rumah, dia dapati sebuah kereta Perodua Myvi berada di hadapan rumahnya sebelum dia mengintip melalui lubang rumah dan mendapati isterinya bersama seorang lelaki dalam keadaan kurang sopan.

Si suami kemudian masuk ke dalam rumah bersama penduduk kampung, menyebabkan berlaku pergelutan antara lelaki tersebut dan penduduk kampung.

Suami wanita itu yang bekerja sendiri kemudian menghubungi penguat kuasa syariah pejabat agama daerah sebelum pasangan itu diserahkan kepada pihak polis.

Difahamkan pasangan suami isteri itu mempunyai seorang anak berusia setahun lebih, tetapi ketika kejadian anak mereka berada dalam jagaan ibu bapa wanita berkenaan di Kampung Guntung, Setiu.

Menurutnya sumber, mangsa mengaku ketika kejadian dia baru selesai mengadakan hubungan seks dengan wanita berkenaan dan mereka berkenalan sejak awal tahun lagi.

Lelaki itu juga mendakwa kononnya dia tidak tahu wanita itu berstatus isteri orang kerana wanita terbabit memberitahu dia belum bersuami menyebabkan dia menjalin hubungan dengan suri rumah itu.

Dikatakan juga, lelaki tersebut mengenali pasangannya selepas dia tersalah nombor telefon menyebabkan dia menghubungi wanita itu dan dari situ hubungan mereka terus mesra dan sudah beberapa kali bertemu di pekan
Jertih sebelum ini.

Lelaki yang cedera di bahagian muka, kaki dan anggota badan itu dirawat di Hospital Besut sebelum dibenarkan keluar semalam namun ditahan semula oleh penguatkuasa pejabat agama saerah untuk diambil keterangan.

Pemangku Ketua Polis Daerah, DSP Noorzainy Mohd Noor ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan daripada suami wanita berkenaan dan tangkapan tersebut.

Menurutnya, pasangan tersebut diserahkan kepada pejabat agama daerah untuk tindakan seterusnya.

p/s : Macam-macam... 

Sumber : Here

28 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

nauzubillah. wartawan melodi kena datang ni buat interview...

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 6 Part 1 (Macau Outer Harbour Ferry Terminal) "

kak ton said... Best Blogger Tips

orang kelantan memang macam ni.....percayalah cakap kak ton..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Scan Started...

Scanning...

Scan Completed..

Result : Tahik Rasis Detected..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon serta kan sekali link download 3GP diorang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Taik Porno Detected..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana 3gp dia woi!!!

Fizzy Kola said... Best Blogger Tips

anom changlun celaka suka la buat benda2 haram macam ni dkt bendang...kan2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sokong ckp kak ton tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aah dasar xde tamadun kn anom changlun tu syg..i love u fizzy kola..nak wat bite sket kt leher..mmmuaaaahhh

Jack Ham

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tahik Gay Detected

jack ham said... Best Blogger Tips

tu mesti anon changlun taik porno..puihhh g chow kit la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

alamak kantoi! nasib baik aku tak kena lagi.

gaban power said... Best Blogger Tips

Rarenya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Stupid detector detected

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org kelantan...apa nak heran..dh memang diorang x brtamadun pown...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan mmg bangsat.bodoh dibwh pempimpin tgna.harap mb baru akan majukan kelantan.pls jgn deny kalau x nape sakai2 kelantan cari keje kt luar.sekian tq.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan x maju? Bl ko nk cuti, ko nk bjln, ko nk bl brg mrh,ko gi klntn gak samdol....ko tgk tmpt ko majoriti peniaga sp? Melayu ker bngsa ln? Sempit pmkrn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sape yg sempit?brg murah ko kata maju?ni la sakai kelantan yg bodoh tp dok kt negeri org.contoh terbaik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon otak taik Baghal Detected..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan ade... pasar siti khadijah.. rantau panjang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

this is TRW...kawe no komen...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ore kelate gila belako..gila sex lg ler ramai..gelanyar..

Anonymous said... Best Blogger Tips


KLUANG - Seorang anggota tentera berpangkat sarjan dicekup Bahagian Penguatkuasa Jabatan Agama Johor (JAJ) selepas didapati berkhalwat bersama kekasih gelapnya di sebuah hotel bajet di Simpang Renggam, di sini, kelmarin.


Meskipun tinggal di Johor Bahru, lelaki terbabit sanggup meninggalkan keluarganya di rumah semata-mata untuk bersama dengan wanita berkenaan yang dikenali di pasar malam, sejak enam bulan lalu.


Ketika serbuan, pasangan terbabit hanya memakai tuala untuk menutup badan seterusnya memberi alasan baru memasuki bilik hotel berkenaan.


“Kami baru sahaja masuk bilik ini 15 minit lalu. Tak ada buat apa pun, tolonglah lepaskan saya kerana saya sudah berkeluarga ada dua anak.


“Tolong jangan beritahu isteri saya kerana dia hanya tahu saya ke lokasi lain bersama kawan dan bukan ke sini,” katanya ketika merayu kepada pihak JAJ supaya tidak menahannya dalam serbuan berkenaan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak jugek anon 16:36 apepun x boleh lah ko ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini salah satu sindrom yang sangat bahaya untuk bangsa Melayu terutama Islam..segera bertaubat...tidak kira siapa kita..ALLAH s.w.t sedang membuka aib kita sebagai orang Islam...sedarlah..kerana agama yang kita pegang sekarang ni terlalu lemah amalannya walau agama ini benar...ini aib kita bersama..kerana orang beriman terhadap orang beriman yang lain adalah cerminan kita..jika kita kata orang kelantan gelenyar...kita pun sama jugaklah..orang kelantan pun orang Islam jugak..saya pun Islam gak jadi terasa betul jika aib sebegini terpapar utk tatapan yang bukan islam..jadi point besar kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousaku x kan maafkan makhluk ni smpai bila2 ats tuduhan jahat ni, kecuali semua rakyat kelantan maafkan, dan aku adalah org terakhir

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousaku doa dia ni mampos dlm hina krn hina ulama dan rakyt kelantan yg x salah

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek kelantan memang senang ajak buat sex.. pecaya la..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...