Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 20 June 2013

OMG : Roberto Cavalli (72 Tahun) Dengan Teman Wanita (20 Tahun) [10 Gambar]

Roberto Cavalli (72 Tahun) Dengan Teman Wanita (20 Tahun)
Mungkin ramai orang tak kenal siapa Roberto Cavalli.
Dia sebenarnya adalah fashion designer dari Florence. Dia sangat dikenali kerana menghasilkan seluar jean yang mana telah menjadi stail yang digunakan oleh majoriti masyarakat kita. Baru-baru ini dia ditemui telah bersama-sama dengan teman wanitanya yang baru berusia 20 tahun. Adakah ini cinta sejati?


18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first

Anonymous said... Best Blogger Tips

sejati la tu tolong korek kan bontot basuh berak

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

sejati, itu yang kau ucapkan...

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 6 Part 2 (The Venetian Macao) "

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

tgok pun tak selera..apa tak lagi nak senyuh...euuuuww...agak2 la lau nak duit pun..ishh ishhh ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Emm korek bontot bestnya...
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap


Fizzy kola

jack ham said... Best Blogger Tips

ahaha pompuan tu layn je....org tua tu bukan lh tahan lame pun..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang dah terlebih kaya. Bontot pun suruh awek cun basuhkan. Tapi aku rela kalau awek tu suruh aku basuhkan bontot dia, free pun boleh. Slupp....

Anonymous said... Best Blogger Tips

motherfucker

Anonymous said... Best Blogger Tips

eii... geli aku, mcm mayat hidup, tua kerepot, klo aku di bagi sejuta pon aku xnak kat org tua ni, geli siott

shawn fcuk said... Best Blogger Tips

kalo da ade sejuta depan mata makan taik pun ko sanggup,hakikat yg korang pasti akan buat bila ade kesenangan dpn mata..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm atuk aku kt kg..cuma tak kaya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Geli yg sedaptu

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpe geli yg penting konek kna power n keras + duit byk.

anon baling-

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya seorang yg kaya

ade sape2 nk basuh bontot saya x?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya nak.siap pakej jilat.serius stim gile ni

Fizzy kola

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha...org tu kaya memang la ppuan tu nak.tak lama lagi lelaki nak mampus,dia dah wasiatkan harta kat ppuan tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Julie Fasha tak yah nak buat2 alim, kalo tgk duit, dia pun sama.. setakat korek burit,
Julie sanggup makan taik ko..huh!!
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

sejuta memang ko xnak...org tua kerepot ni ada berbilion2...ko nak kann????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...