Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 21 June 2013

Cool : Tempat Letak Basikal Automatik Bawah Tanah Di Jepun (10 Gambar)

Tempat Letak Basikal Automatik Bawah Tanah Di Jepun.
Tempat letak basikal automatik ini telah membantu rakyat Jepun untuk selesaikan beberapa perkara. Antaranya basikal mereka selamat dan mereka juga senang untuk mencari basikal mereka. Mereka tak perlu nak cari di seluruh kawasan lagi. 


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first, mampus korang semua anak haram !!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

masalahnya kita basikal pun tak hingin nak naik, macamana nak buat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas, tp malaysia panas duhh..peluh ketiak iolls.. tak seswai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku 2nd.... ijal saya cinta kamu! !!

naim harun said... Best Blogger Tips

Ciptalah basikal ada kipas atau sir-cond. Kuasa letrik boleh dijana dari dynamo basikal. :)

Hazel Erika said... Best Blogger Tips

kalau mesin tu jammed/rosak macam mne??hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lu pikir ar sendiri

Anonymous said... Best Blogger Tips

repair la bangang...!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

typical malaysian btol la hazel..dierg buat ni bkn nye xstdy..kalo rosak die da tau la nk trouble shoot cmane..apa pnya turrrr...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...