Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 2 May 2013

Serius : Pakaian Dalam Yang Mengandungi Caffeine Untuk Hilangkan Selulit (2 Gambar)


Masalah selulit merupakan masalah pada kulit yang sangat menganggu. Pelbagai krim dan gel yang dijual di pasaran bagi menghilangkan selulit nyata tidak selalunya berkesan. Kini, terdapat inovasi lain bagi menghilangkan selulit, iaitu dengan mengenakan pakaian dalam yang mengandungi kafein.

Produk pakaian dalam dari Perancis ini akan memasukkan cairan kafein khusus yang akan membantu menghilangkan selulit ketika ia dipakai. Jenama dari Simone Perele itu menamakan produknya sebagai 'Top Model' bagi membuatkan para wanita berasa seksi dan bebas memakai seperti seorang model.

Pakaian dalam yang unik ini diperbuat dari bahan Lycra dan lace yang mengandungi microfibre microencapsulated dengan teknologi pelangsingan badan yang terdiri daripada kafein, vitamin E, retinol dan Aloe Vera.

Dalam proses kajian yang dijalankan pihak perusahaan tersebut, hasilnya, 63 peratus pengguna wanita akan kekurangan selulit dalam tempoh masa 28 hari. Menurut seorang pemilik klinik kecantikan iaitu 'Nataliya Robinson Skin Clinic' menyatakan bahawa kafein tidak dapat menghilangkan selulit secara keseluruhan namun hanya mampu membantu mengurangkan masalah tersebut.

"Pertama, belum ada rawatan khusus untuk menghilangkan masalah selulit sepenuhnya. Menurut kajian, selulit merupakan gangguan dalam jaringan ikat (jaringan tersebut telah rosak dan tidak dapat menyokong lapisan paling dalam pada kulit), peredaran limfatik lamban, dan masalah pada hormona estrogen. Maka dengan aplikasi kafein, ia dapat membantu meningkatkan tahap peredaran lamban dan akan menyokong jaringan ikat untuk membantu proses penyembuhan," komen Nataliya Robinson seperti yang dikutip dari Daily Mail.

Tidak hanya dapat menghilangkan selulit, produk pakaian dalam ini juga dikatakan dapat dicuci sebanyak 100 kali, dan berfungsi dalam melangsingkan perut, merampingkan pinggul dan mengangkat bahagian punggung.


Sumber : Here

8 comments:

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

baik amik je kopi letak kat spender. hahaha. jimat kos

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

macam-macam betul la

New Entry "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 5"

Mat_hip-hop said... Best Blogger Tips

rosmah patut pakai benda ni....aku tengok selulit rosmah naik sampai kepala.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

"saya boleh bunuh semua macai ketika saya berkuasa.saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa macai dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka".-Adolf Hitler

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pahit la plak bila nk jilat

Anonymous said... Best Blogger Tips

mat hip hop..1st taim aku setuju kat hang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nk letak kopi jenama ape? Nescafe 3 in 1 boleh ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

WOW:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
SADIS:AKIBAT KEKEJAMAN MEROGOL IKAN PARI!
18SX:KISAH NORA, JANDA YANG KEHAUSAN SETIAP MALAM!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...