Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 30 April 2013

WTF : Mari Lihat Keadaan Dalam Telefon 'Ciplak' iPhone Buatan China (8 Gambar)

Mari Lihat Keadaan Dalam Telefon 'Ciplak' iPhone Buatan China.
Walaupun keadaan dalamnya sebegitu, tetapi admin rasa orang China memang genius dan kreatif.

13 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

kosong je kan..

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 4"

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni semua salah orang johor...bagi orang cina tanah untuk buat kandang babi besar2...bangsa sendiri dibiar merempat..

-anon power-

khairul fahmi cek mek molek klate said... Best Blogger Tips

cine mmg babi, kalo bab2 menipu dieorg mmg no satu sbb tu lah dieorg cepat kaye, makan duit tipu bnyk sgt sbb tu lah anak2 generasi die perangai macam babi!!!! pukimak cine

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang non bila nk keluarkan video terbaru?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sebab tu la Cina Lim Kit Siang bertanding kat Johor untuk menyelamatkan tanah melayu di johor dari jatuh ke tangan Cina.. Lim Kit Siang peyelamat melayu! Yeah.. ini kali lah.. eh.. lain kali lah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hai ya...lu ckp tade pki otk..sana tmpt cina pnye tmpt ma...bodo punye olang.dulu punya pun cina pgng
..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi dok gaduh2 pa..dh mcm bebudak...pkir la sikit sblom maki2 ni...nk tegur dengan cara yang elok laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sokonglah DAP kerana hanya mereka mampu membantu orang melayu..... hidup DAP.....

p.s: sokong DAP cepat sikit sampai ke bulan, bole naik roket....

Tiara Merdussa said... Best Blogger Tips

nowdays there's lot of people wit no brain~
#fact

Anonymous said... Best Blogger Tips

WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
18SX:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
HOT:REMAJA MELAYU BERBANGGA MENEGUK ARAK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

0925 ckp cine lim kit siang mlm nk tolong mlayu nk dpt blik tnah ? die cine ? nk tlg melayu dpt blik tnah dri cine ?? bongok org bn nie..ckp kt pmbangkang mlyu ngn cine xsfahaman..ko ingt si siang mlm tuh leh ayat ke kt cine bgi blik tnah kt mlyu..aq tau ar bgi tuh mzty brbayar..xkn punye..hidup2 org johor bengong tuh kne tipu ngn siang mlm..hahaha
ini kalilah weiii

jack ham said... Best Blogger Tips

kimakkkk sebuk ngn politik bodoh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

takde kena mengena dgn politik pun entry ni..tapi nak cakap pasal politik pulak kat sini..bodoh bodoh..org politik, peguam sendiri baca komen2 mcm ni geleng kepala..nampak bodoh bangangnya..tak tahu cerita dalam2 jgn nak bising2..biar lah pembangkang naik kali ni..jlnkan hukum allah..baik untuk semua

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...