Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 29 April 2013

OMG : [Video] Lelaki Mencampak & Memijak Al-Quran Di Masjid Pengkalan Batu


Ini merupakan klip video yang berjaya dirakamkan kamera CCTV di Masjid Pengkalan Batu. Seorang lelaki dilihat masuk ke dalam masjid berkenaan, mencampakkan Al-Quran dan memijak-mijak naskhah suci tersebut.

Ia dilakukan di hadapan sekumpulan kanak-kanak yang kebetulan berada di ruang itu. Ada yang kata si lahanat ni memang dikenali sebagai seorang mengalami masalah mental, entah betul entahkan tidak.

Kalau sesiapa yang ada maklumat, elok salurkan pada pihak berkuasa agar lelaki ini diberkas dan menerima akibat dari tindakannya yang biadap dan kurang ajar itu.


p/s : Orang kurang siuman kot... ntahla.. 

Sumber : Here

15 comments:

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

1ST

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Masjid sekarang pun dah ada CCTV. Canggih. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon diberi hukum sumbat dalam bilik untuk bertaubat-anin kedah

Anonymous said... Best Blogger Tips

org gila kot...bdk2 pn takut. pelik ngn perangai pkck 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu org MCA anti hudud tu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

when chinese rule our country say no to DAP!

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

astaghfirullah..

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 4"

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang johor ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

org gila je pun.... jgn panik ok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wow..tu mesjid dibina bn
Kalo pas jgn kn xde cctv...mesjid pon takdak...
Yillekk...zero...telor....
Tp sembang cam haram yizlamiknya...
Lori treler kempen mampu lak beli

khairul fahmi cek mek molek klate said... Best Blogger Tips

muke cine, sbb tu la aku benci sgt ngan cine nih, mmg dasar babi tu mmg babi, aku dapat cine gemok ni aku siat sikit2 bia ko mati perlahan2, suke2 hati datang masjid pastu pijak2 al-quran, pastu nak ngaku giler, bodoh pnye cine

Anonymous said... Best Blogger Tips

yelah anon 0823..bn dok bina masjid besar2 mewah2..pas xde..tpi ingt..dunia akhir zaman masjid diagung2kn bina besar2 megah2 tpi org xde pun..ad brape kerat tuh pun yg tua2..ye,pas x mampu bina tpi pas mmpu pupuk ank2 muda sedarkn ramai org tok dirikn solat..bukan masjid..tuh lebih penting..solatlah kt tepi jln skali pun asal niat krna allah..so ko pikir2 lah..inikalilah...tukaq kerajaan..xkn muflis ngare..rezeki dtngn allah..kamu tolak hudud ! kte hudud xreleven xssuai diamalkn di mlysia ataupun hudud versi pas ke ap ke..tnpe xsedar kamu dah murtad..hukum allah kne lksanakan..inikalilah !! generasi2 muda dah mule bukak mate..glongan pintar sume sokong pas..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pas tak mampu bina masjid tapi mampu bina tokong. Tahniah. Hidup pas.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Banyak tokong dibena di Selangor semasa PR memerentah. Keling pundek pun besar kepala.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni org BN

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...