Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 1 May 2013

Seram : Apabila Ribuan Cacing Berkumpul Di Dalam Sungai (4 Gambar)

Apabila Ribuan Cacing Berkumpul Di Dalam Sungai.
Tengok pun dah geli. Admin tak pasti dari mana datang semua cacing ini.

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

perlu ke nak tangkap? hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

mimpi indah untuk org yg suka pancing-anon kedah

Anonymous said... Best Blogger Tips

yeah anon kedah !! btol x klu aq ckp johor miskin ?? tntulahh...miskin xde tanah..ad djual kt org cine wt kandang babi !! bodoh org johor nie...sedar lah sume ngeri dah muak ngn prangai johor yg nk sme ngn indon..johor ngn indon kn dekat2 umpama adik bradik..bodoh !!! kuat provok !!

wakil dari sabah !! *negeri lain boleh hntar wakil tnjukkan kbencian kt johor*

Anonymous said... Best Blogger Tips

miskin kat dunia takpe jangan miskin kat akhirat..

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

boleh goreng

New Entry "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 3"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Stuju

Insan kerdil mahu bersuara said... Best Blogger Tips

makin gemuklah ikan.x payah kena pancing

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
18SX:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
HOT:REMAJA MELAYU BERBANGGA MENEGUK ARAK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anonymous 19:24 ialah seorg yg bodoh!!!!..bercakap pakai otak yg letak kat lutut..

jack ham said... Best Blogger Tips

TGH MENGAWAN TU...

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasalah budak belum sunat tp nk tunjuk hebat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19:24.. ko wat malu sabah n malaysia jela.. ade gak rakyat yg mcm ko ni.. johor ade susahkan ko ke?.. "miskin" sungguh budi bahasa ko ye.. teruskanlah "menyalak".. satu sen pun ko xdpt pape.. kesian sgt kat org mcm ko.. muhasabah la diri ye.. jgn asyik nk kutuk2 je.. xde faedah pun.. ko kutuk johor nanti org2 yg anti johor bg ko duit eh??

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua org ada pendapat sendiri.. apa dia kata ada betulnya tp mesti ada penafian juga..apapon itu masalah mereka.. mereka tidak mahu menyelesaikannya apapon tak boleh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam syiuutt je.. geli geleman aku nengok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alah,tangkap je laa smua cacing tu..boleh jadikan umpan.Tak payah susah2 nak cari umpan..

jamila alina said... Best Blogger Tips

EEEEEEEEEEEEEEEEEE.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...