Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 1 May 2013

Bodoh : Geng Pencuri UK Tewas Selepas Muat Naik Gambar Dalam Facebook (12 Gambar)

Geng Pencuri UK Tewas Selepas Muat Naik Gambar Dalam Facebook.
Memang ahli geng yang bodoh kerana mereka ini adalah geng yang telah pelbagai benda termasuk 9 buah kereta mewah (BMW, Porsches, Range Rovers dan Mercedes Benz). Tetapi baru-baru ini mereka tewas di tangan pihak polis selepas mereka muat naik gambar mereka makan sandwic wang kertas yang dicuri, duduk dalam kereta mewah yang dicuri dan minum champangne.  

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi..henset samsung paling murah tu..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..same cm johor..bajet kaye tpi tanah xde kasi cine wt kandang babi !! luaskan kandang babimu !!! xde tnah yg bang ?? hee

wakil dari selngor

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

cari pasal pergi upload..

New Entry "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 3"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
18SX:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
HOT:REMAJA MELAYU BERBANGGA MENEGUK ARAK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

org atas ni forever alone la kesiannn

Anonymous said... Best Blogger Tips

kereta mewah pun kena boleh kena curi apa lagi keta proton

spoiled said... Best Blogger Tips

macam samsung lama aku je... ntah2 diorang yang curi!!! babi betol!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...