Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 2 February 2013

Serius : Malaysia Diserang Ratusan Zombi Awal Pagi Tadi Di Kuala Lumpur (12 Gambar)

Malaysia Diserang Ratusan Zombi Awal Pagi Tadi Di Kuala Lumpur.
Untuk kali pertama di Asia Tenggara, Larian Zombi telah diadakan dengna jayanya di Kuala Lumpur. Seramai 150 orang telah mendaftar untuk menjadi zombi dan mereka perlu menangkap 1,000 orang sukarelawan. Jadi tujuan utama larian ini adalah untuk menangkap seberapa ramai orang sebelum mereka melepasi garisan penamat.  

27 comments:

apahell said... Best Blogger Tips

haha..1st time nengok zombie ttup aurat
Blog saya,meh la

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo..bnde2 mcm ni nk buat..buat la aktiviti berfaedah ckit..slh bn ni..
tukaq kerajaan

husna farisatul aliya said... Best Blogger Tips

moitf?

Anonymous said... Best Blogger Tips

apahal ade politik pulak komen atas tu?
tak berfaedah ape nye? fikir luas sikit lah pasal "faedah" tu..apa guna pernah tulis karangan yang ada kaitan dengan faedah beriadah kalau dalam aktiviti macam ni pun dikatakan tak berfaedah? aktiviti riadah kot ni. hadui.

gomo merah said... Best Blogger Tips

mat salleh buat..kita pn nk buat..

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

seram siyot..

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk beriadah pn bia la ikut sunnah..kate negara islam..yg tru barat tu apahal?dh la dgn kostum mekap bgai..kan membazir tu..

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Ikut perbuatan orang kafir... Berdosa nih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korg smua mcm bgos jek....blah lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

style giler zombie pakai tudung, cun! hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pk +ve k...

Anonymous said... Best Blogger Tips

semuA INI poyo.. tolak BN

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh sape yg sokong bnde bodoh nie..bangang..baizr duit rakyat ! tuh lahh keje umnok bn ! dorang tau yg dorang bkal dtumbangkn so pesta sakan si sarang tebuan a.k.a rosmah nk beli belah pkai duit rakyat..nie tiru org barat...main tangkap2..skali pmpuan tangkap laki pegang tngan kalu kapir xpe nie islam..pakai tudung tpi wt dose..xke bangang umno bn nie !! tukaq kerajaan !!

MR.VIRGINITY

Anonymous said... Best Blogger Tips

cacai2 bn akhirnya sedar dorg tersalah membuat pilihan lalu menyepikan diri..haha..

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

Zombie pun nk jadi...

BANkami
BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

kira ok diorang buat benda ni dari hisap dadah,merempit,berzina.sekurang-kurangnya aktiviti ni menyatupadukan rakyat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

masih ada umat melayu yg bodoh taktahu maksud riadah. kalau dah benda elok asyik semua nak kondem, macam bagus sangat semua.
ada yg sebut bab sunnah pulak...kehkehkeh... konon bajet alim tapi takdak isi. adik aku darjah 4 pun boleh sbut.

pastu masuk bab salah bn pulak... ye lah..DAP ko je yg mulia sesuci embun pagi..
kahkahkah..lawak la korang

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini la golongan mata lalat, bukan mata lebah.

apa maksud kedua2nya?
mata lalat - mata asyik nak cari tahik! semuanya tahik! semua kotor!
mata lebah - mata mencari madu, mencari yg positive.

jahanam malaysia kalau ramai yg asyik jadi mata lalat. jahanam. satu benda pun kerajaan tak boleh buat. adaaa je nak bangkang, semata2 bangkang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dacing sudah takut bai..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

geng dacing sudah goyang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bt aktiviti paedah pown bkn nye pegi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ramai sgt extrimist dlm ni..ape kene mengene ngan bn lak ??..taw ke sape penganjur program ni ??..senget la yg masukkan politik dlm ni..n yg ckp negara islam tu sila rujuk tokey dap laknatullah karpal singh ape status negara kite n knape ssh sgt nak ubah..klau da ting tong tu xbley nak ubah da...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni apesal asyik `tukaq kerajaan` ni. Nak politik pi masuk blog politik la. Menyemak je.

Mohd Hazim said... Best Blogger Tips

janganlah dok tukaq kerajaan selalu! memang niat 2 betul tapi x yah lah selalu sampai org nyampah...anyway comel betul zombie bertudung 2 first time tgk zombie bertudung!

V said... Best Blogger Tips

ZOMBI MUSLIMAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

entah la..haishhh..asal la setiap link dlam blog nih ada jer soal politik..ape kena mengena??haha

Nazri said... Best Blogger Tips

previously on the walking dead..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...