Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 27 January 2013

Serius : Apa Benda Ini? Gambar Bawah Mikroskop VS Realiti (2 Gambar)

Apa Benda Ini? Gambar Bawah Mikroskop VS Realiti.
Anda tahu apakah benda di bawah ini? Cuba tengok gambar realitinya juga untuk tahu jawapannya.


Jawapannya adalah tali yang kita guna untuk ikat buku.

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni pun taktau ke? VELCRO.

lain kali jgn pandai post entry kt blog je. find out first.

Anonymous said... Best Blogger Tips

asdasdadasd

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

botak kat atas nih marah ke?

haha!

SADIS:LELAKI DIPERLAKUKAN SEPERTI ANJING!
GEMPAR:OTAK BERULAT AKIBAT MAKAN SUSHI DAN SASHIMI!
SEDIH:KISAH SEDIH PEMERGIAN SITI HAJAR BINTI AHMAD SABIR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

adoi.. asyik nk marah admin jer.. nt admin ngajuk plak.. korg ni jahatla

Anonymous said... Best Blogger Tips

hak ela..klau ko byk sgt info buat blog sndiri la.. konon power sgt..ni msti cacai bn ni..
tukaq kerajaan

hebat sungguh said... Best Blogger Tips

sabar2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tali ikat buku... skema giler.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg cacai tukaq kerajaan ni apa kurangnye, klau dah baguih sgt bkk la blog sendiri.jgn dok sibuk kat blog org hasut org lain g tukaq kerajaan plak.ni la cacai fuckatan,klau org lain asyik x betul je.. pagi dah ptuiih..

jack ham said... Best Blogger Tips

hakkktuihhh laaa anon 08:48 nii lantak die org laaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

jack ham... mst ko anon yg dok ckp pasl politik 2 kan.. aku bosan tau tau.. nyampah.. nk bca blog pn xsenang.. n aku xkisahla korg parti apa pn. klu hati dh busuk2 jgk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

la,ske ati die la nk hasut ape pn..ni kan negara demokrasi..hak bersuara..klau semak,xyah la cbuk kat komen ni..bce post sudah..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

mak aih peliknya velcro tuh...

BTW PUSINGAN HARI INI TAMAT PUKUL 9.30 MALAM. CUMA TINGGALKAN KOMEN DAN MENANGI RM30 SETIAP HARI!!! Cepat join Contest Komen Terakhir yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tolak be end..undi pakatan..lantak admin la nk tulis ape..aku pon xtau menda tu nama asal..tali ikat buku kan senang..boddo macai umngok

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...