Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 2 February 2013

OMG : Angkasawan 'Monyet' Di Iran Adalah Palsu Kerana... (5 Gambar)

Angkasawan 'Monyet' Di Iran Adalah Palsu Kerana...
Memang menakjubkan apabila Iran telah menghantar seekor monyet sebagai angkasawan minggu lepas dalam satu misi menggunakan roket Kavoshgar. Monyet tersebut dilaporkan kembali dengan selamat di dunia ini. Tetapi kini ramai menyatakan yang monyet itu adalah palsu sebagai rupa bentuk monyet yang Iran tunjuk tak sama dengan monyet yang dihantar ke angkasa. Korang tengok dan buat keputusan sendiri. Adakah sama atau tidak?

Gambar sebelum dihantar ke angkasa

Gambar Monyet selepas selamat tiba di bumi.



14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hangus kena bakar api mat sabu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bulu dia jd pnjng sebab takut kot.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo ko dpt beza kn monyet tu makna nya ko adalah keturunan monyet!

Anonymous said... Best Blogger Tips

menipu betul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Monyet tu nampak semakin hensem lepas selamat pulang ke bumi.. Hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

iran dh blh siap anta monyet..malaysia br anta sorg dh nk kcoh 1 dunia..itupn iss je..
tukaq kerajaan

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hahaha! kantoi!

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Iran memang macam tu... Samalah dengan program nuklear dia, katanya untuk menjana tenaga elektrik. Padahal nak halakan kat Israel. Go die!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jikalau dah benci tu, bawak Nabi letak sebelah kasi explain pun tetap benci. Sedangkan Rasulullah s.a.w pun dituduh melakukan sihir ketika mukjizat membelah bulan, inikan pula sesama ummat. Imbangkan berita di sini,http://www.mehrnews.com/en/newsdetail.aspx?NewsID=1803260

kerana jika nak mengenal Kelantan jangan baca Utusan, jika nak mengenal Putrajaya, jangan baca Harakah. Imbangkan berita secara adil, selepas itu buat keputusan sendiri. Dalam internet munafiq merata2, sedangkan profile pic perempuan tapi diri adalah lelaki. inikan pula dalam spekulasi.

Firman Allah Taala :

al-Hujurat : 6, “Hai orang-orang yg beriman, apabila datang kepadamu orang fasik membawa berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaanya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.”

al-Hujurat : 11, "Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; "

Anonymous said... Best Blogger Tips

dik fikri @ fakrul..antara iran ngan israel..sye sokong iran..klo betul iran nak bedil israel..TABIK SPRINGGG kat iran..jgn jdi hipokrit

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul.....to fikrifadzil..ko la GO DIE....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian lah.bodoh...kau pegi la sendiri..antar monyet buat apa

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg gadoh2 dpt apa??bajet bagos sekor2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Iran ni islam ker..bndera sebijik mcm logo kaum sikh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...