Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 28 January 2013

OMG : Imej Burung Misteri Dirakam Di Kota Kinabalu, Sabah (4 Gambar)


Gambar ini telah dikongsi oleh seorang pembaca CariGold yang mana menunjukkan gambar seekor burung yang agak pelik di Kinabalu, Sabah. Berikut merupakan kenyataan tuan empunya gambar tersebut. 

"gambar ini diambil dari member, beliau gi bercuti ke kinabalu sabah. ketika gambar ini diambil memang tiada kelihatan burung tersebut sperti didakwa.. tetapi muncul didlm gambar... kalau dilihat dan diperati gambar burung tersebut anda akan nampak bilah2 sayap burung tersebut.. dan ianya keihatan besar dari kebanyakan burung yg pernah kita lihat.."

"org2 sabah tahu ke spesis burung apakah ini...??"


Ada yang mengatakan ini hanyalah layang-layang... Tapi, yang bawah ni pula, gambar yg diambil dari kamera hp yg lain.. perbezaan antara 2 gambar tersebut seminit.. ini bg memberitahu ianya bkn layang2..


p/s : Apa pendapat korang? Mungkin hanya layang-layang.. tapi kalau bukan, wallahualam...

Sumber : Here

24 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler??

Anonymous said... Best Blogger Tips

angel disguise...

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

burung kasawari?

hehe!

PELIK:Pertandingan Masturbasi Di China!
LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
SADIS:EKSPERIMEN MENYIKSA TIKUS!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama burung ni "burung babi".....

Anonymous said... Best Blogger Tips

burung pon nak heran? aku pun ada burung..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

burung aku lagi besar daripada burung ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

GO POKEBALL

Anonymous said... Best Blogger Tips

gotta catch them all.....

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

oh itu la burung misteri nama dia

Btw jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

gamba last tu pe dia??
xde pebenda pon

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang malaysia yg belah2 semenanjung trutamanya melayu(x tmasuk admin) mmg bodoh la.bagi komen macam anjing hilang anak ja.kturunan mmg porak peranda.

Anonymous said... Best Blogger Tips

komen2 dari mane2 pendalaman sabah ke sarawak ntah yg x pnah datg semenanjung ... so stupid kesian ko ... racis atas ak ni ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu layang-layanglah, aku ada "seekor" burung helang, tapi layang-layanglah, kalau kat udara, mesti admin pun ingat itu burung.

Anonymous said... Best Blogger Tips

layang2 moden, bentuk ufo pun ada... macam2 dah la ni org dok buat

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

pukimakko sial,makan babi banyak sangat la tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ITU BABI TERBANG

Anonymous said... Best Blogger Tips

gbr petama adalah layang2 ,gbr kedua dah xda coz layang2 dah terputus talinya ...
-sekian-
:P

Anonymous said... Best Blogger Tips

burung anwar al-juburi

Anonymous said... Best Blogger Tips

burung pun ade masalah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu makhluk Allah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Its caribean parrot bird.. nothing weird about.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tuh pokemon...dah lama ada..

Anonymous said... Best Blogger Tips

burungg pipit laa tuuu.. bodoh betoll laaa.. benda camnii pun nak hebohhhh.. kimak betolll...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...