Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 28 January 2013

Serius : Inilah Dia "Vibrator" Abad Ke-18 (22 Gambar)


Vibrator yang dimaksudkan disini ialah alah untuk massage @ mengurut. Bukanlah "vibrator" yang juga sejenis dildo yang digunakan sekarang. Diharap jangan salah paham. Jom layan gambar-gambar alat mengurut vintage kat bawah ni.


p/s : Sekarang ni pakai kerusi Ogawa jer... 

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin gila seks...!!!! haahah....

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hahahahaha!!!!

khas utk org gila seks!

PELIK:Pertandingan Masturbasi Di China!
LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
SADIS:EKSPERIMEN MENYIKSA TIKUS!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenape kau gelak? kau buat klakar ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

patut tukar nama blog ni "admin giler seks"......

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hebat gila dildo zaman dulu ni... eh i mean, vibrator...

Btw jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu da vibrate2 nie mesti made in japan...teknologi mengatasi akal di jepun....hahaha....

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang pun.. tapi baru ni aku jumpa fleshlight kat malaysia, ingatkan murah RM 1,000 seunit, tak jadi nak beli.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nie kalu masok dlm lubang pantat awek aku nie mau x squirt 5 6 kali...air die tuh boleh aq sebut..yum2

MR.VIRGINITY

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...