Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 31 January 2013

OMG : Ken Doll Dan Barbie Doll Dunia Realiti Bercinta? (7 Gambar)

Ken Doll Dan Barbie Doll Dunia Realiti Berkahwin.
Sebelum ini kita selalu tengok barbie doll dunia realiti tetapi kali ini kita ada ken doll dunia realiti sekali dan kini mereka berdua telah bercinta? Kenapa dunia kita dah macam ni? Nak sangat jadi patung ke? Tubuh badan Ken Doll realiti ini agak tegap tapi rupanya ada sikit menakutkan. :-))

19 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

1st...

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st ye.. bagus, dh g subuh dulu ye

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm gay ken tu...

apahell said... Best Blogger Tips

kakakakaaaa...hotak betol, laki tu macam plastesin je aku tgk...

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

memang gay pom.. kah3!

18SX:KISAH MALAM PERTAMA TIGA BERADIK!
WOW:LUKISAN LUCAH YANG TERMAHAL DI DUNIA!
KUNING:GAMBAR MELAMPAU WANITA YANG DIAMBIL OLEH ORANG OTAK KUNING!

mr.fapson said... Best Blogger Tips

laki tu gayyyy~~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ken is a GAY.. lol

Muhaidin said... Best Blogger Tips

Macam Lee Chong Wey pon ado

Anonymous said... Best Blogger Tips

barbie yang montoookkkk

husna farisatul aliya said... Best Blogger Tips

dua2 cacat..bajet nsem la tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni semua illuminati !

khairul ridhwan said... Best Blogger Tips

ken the gay doll

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeeiii geli kot, maakin hodoh adala

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

pelik je... retard gila

Btw ini PELUANG TERAKHIR!!! Jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

xabs2 tukaq krajaan.. bengong nk mampus..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg barbie tu aku boleh trima, yg ken geli nak mampusss

Anonymous said... Best Blogger Tips

choppp , dorang bercinta ? tak lah ... they hate each other okay . g search kt youtube . dorang gaduh sebab si Ken tu kata si Barbie ni make up tebal2 n plastik semata2 . padahal si barbie only take one surgery .. si Ken tu habis satu badan plastik !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Seram.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...