Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 18 January 2013

WTF : Trend Internet Terbaru, Baguetting - Aksi Dengan Roti Panjang (10 Gambar)

Trend Internet Terbaru, Baguetting - Aksi Dengan Roti Panjang.
Kalau di negara kita kini terkenal dengan #Listen #Listen, di luar sana pula orang sibuk dengan trend ini iaitu melakukan semua aksi dengan roti panjang. Pelik tetapi benar.

27 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Euw.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

panjang kote anuwar tapi sayang kote anUwar bengkok ish ish ish

Anonymous said... Best Blogger Tips

no politik.no macai2 . KEKAL KERAJAAN

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah,kau berikanlah hidayah kepada anon atas aku ni..xbaik ckp mcm tu..dosa x diampunkan oleh Allah melainkan mnx maaf kat org tu sndiri..hati2 ble komen..renung2kan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yes politik.yes macai2. TUKAQ KERAJAAN
mne macai2 bn ni?xbgn pg ke?ntah2 xsmyg subuh ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

trend internet TERBAU? Admin u go die!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kt sni ad lmbu pr?

Anonymous said... Best Blogger Tips

btul2..macai2 bn byk yg bgn lmbt..loser..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 8:07..kau bangang apa smyang subuh pukul 8, sape ajar kau?? pok nik ke? patut la. x pe, kau buat pe je la..pok nik dah janji kan syurga utk kau..wakakakaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

bau apa bau?


-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

bau-bau bacang

jack ham said... Best Blogger Tips

KO BN....

Anonymous said... Best Blogger Tips

please jgn bagkitkan isu sabah dan srawak keluar dr malaysia.. jika serawak& sabah keluar daripada malaysia ,kedua dua negeri ini akan jadi taraf "stateless" sebelum membentuk kerjaan sndiri..
bila dah bertaraf Stateless, negara2 yg pernah menuntut sabah&srawak spt negara Indonesia dan Filifina akan megambil peluang utk merampas sabah sarawak dsebabkan dulu kedua dua negeri ini adalah wilayah milik mereka.. jadi peluang utk sabah dan srawak menjadi mana2 wilayah indonesia dan filifina mungkin terjadi..
rujuk akta kenegaraan sabah&srawak...
lagi satu sabah sarwak xkan jadi sebahagian daripada brunei disebabkan kesulatanan brunei dahulu telah menjual konsesi tanah sarawak dan sebahagian sabah kepada JAMES BRooke dan Syakikat Borneo Timur(sabah).. dan brunei tidak pernah menuntut hak keatas sabah dan srawak semasa dan selepas merdeka.

#sebelum bangkitkan isu sabah&sarawak utk keluar dr malaysia.. Fikir dulu,baca sejarah dan perlembagaan. mmg sabah dan sarwak berpelauang utk keluar dr mlaysia tp kedua dua negeri ini xkan berpeluang utk membentuk kerajaan sndiri dan negara disebabkan berlaku tuntutan dr indonesia dan Filifina malah sabah&srawak akan jadi sebahagian dr indonesia mahupun filifina.
#apa yg penting sekarg,majukan ekonomi sabah&sarwak setanding dgn negeri semennjung.. sabah&sarawak kaya dgn hasil minyak dan hasil balak tp disbbkan pemimpin yg korupsi dan xamanah maka negeri ini masih sedikit ketinggalan terutama kwasan pendalaman.

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

macam bodoh je.

haha!

GEMPAR:FESYEN WANITA BERTUDUNG YANG TERLAMPAU!
DEWASA:HUBUNGAN ANTARA WANITA DAN PISANG!
ILMIAH:DUGAAN LELAKI MENYAKSIKAN PAYUDARA WANITA!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu semua salah monyet pr

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAK YAH SEMBANG POLITIK LA KAT SINI..JANGAN TAKSUB SANGAT LA..LOL

Rosua said... Best Blogger Tips

nice post admin.

Rosua Boutique said... Best Blogger Tips

second pic best

Anonymous said... Best Blogger Tips

ha..ha...lembu bn duduk condo..lembu pr menyalak bukit.so lembu mana lagi pandai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lembu nek jah

Anonymous said... Best Blogger Tips

sejak bila brunei jual...huhu haha, komen macam monyet je

Ahmad (Original) said... Best Blogger Tips

mana ada brunei jual sabah dan sarawak...itu semua pembohongan british yahudi........

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat apa indon nk tuntut sarawak??sarawak asalnya brunei yg punya..apadah

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko org ni baca sejarah kat mana?? benggang betul lah budak2 atas aku ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah. kne g study sjrh lik la. dl srh blajo pndai2 xnk

Anonymous said... Best Blogger Tips

brunei xjual srawak tp brunei bg je sarawak tu kat James brooke sbb james brooke tolong raja brunei hapus lanun.. means srawak bukan milik brunei sbb tu brunei xprnah tuntut srwak dr mlysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar yag no.7 tu lawak gile lah..tak tahan aku nak tengok!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...