Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 18 January 2013

Panas : Penjelasan Ustaz Fathul Bari Mengenai Isu Kahwin Dua Di Siam


Berikut merupakan penjelasan Ustaz Fathul Bari mengenai isu yang heboh sejak akhir2 ini yang mendakwa dia kahwin lari di Siam. Perkara ini tercetus apabila sekeping gambar sijil pernikahan beliau tersebar di internet. Jom tengok video kat bawah ni.



p/s : oooo... macam tu... 

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biaq pi la dia nk kawin brape pn. Itu hak dia. Yg penting kwn2 jgn biarkan isu ini menutup isu perjuangan kite Utk menukar pemerintah iaitu kerajaan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

firsttt !!!!

MR.VIRGINITY

Ahmad (Original) said... Best Blogger Tips

sabah sarawak keluar malaysia masuk brunei

(sskmmb)

daulat tuanku sultan brunei........

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau UAI boleh poligami tak kan dia tak boleh plak... benda remeh camni pun nak dipolitikkan jugak? hmm entohhh leee yoppp

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ahmad (original) apa psal ko ltak gambar jack union british? jgn hipokrit la bro...klu mau masok brunei ltak la gambar bndera brunei,apa lah ltak gambar bndera kapirrr...ish3

Anonymous said... Best Blogger Tips

kdn akan memeriksa.kamu ahmad. pastinya d tahan sampai mati

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ustaz Asri (mantan Mufti Perlis) ada cakap sesuatu pasal isu ni. Apa reaksi ustaz?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Keuar2

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

tanyer la ustaz.

nice share!

KARI NGERI:FESYEN TUDUNG WANITA YANG TERLAMPAU!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!
TERLAWAK:TAMAN TEMA KHAS UNTUK ZAMRI KL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha pulun btol ustat ni pertahankan diri yeeeee.. takpela salah atau btol Allah Taa'la kn tahu. xyah pulun sgt.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahwin pun ada masalah.

oh malaysiaku...

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha... apsal mende ni pun nak kecoh... die berkahwin la.. bkn buat mende haram pon.... perkahwinan kan perkara yang halal....

buat dosa aje org yg suka2 menjatuhkn org len..

blogger kat malaysia ni suka sgt mengadu domba....

fikir2kn... jgn share dosa ngan org len....

Anonymous said... Best Blogger Tips

org atas aku kedak puki hitam

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...