Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 15 January 2013

Serius : Kandungan Kabinet Ini Mengejutkan Polis UK (4 Gambar)

Kandungan Kabinet Ini Mengejutkan Polis UK.
Dari luar nampak macam biasa je tetapi bila buka dalam kabinet tu, ianya mempunyai satu laluan ke tempat tanaman marijuana. 





13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bawah anon macai2 pas yang dah gadaikan kalimah Allah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

atas annon hisap puki mak

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kekal kerajaan

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

justin bieber pun hisap ganja!

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

xyah la nak politik sangat.

TRENDING:ISU LISTEN LISTEN LISTEN!
PANAS:PERBEZAAN ANTARA AWEK CANTIK DAN KHINZIR!
MELETOP:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

apocalyptus said... Best Blogger Tips

Segala puji bagi allah tuhan sekalian alam

Anonymous said... Best Blogger Tips

inikalilah..tukar

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon paling atas tu da banyak sgt beramal ke.? klau nk guna nama Allah, jgn bercanggah dgn maksud yang disampaikan.kalau bercanggah semua umat islam akan mengambil tindakan.cube tgok you tube dgr majlis ilmu UAI dkat keramat AU2 baru2 ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg la anon atas aku ni, UAI kan penyokong pas, dah tentu la dia akan komen untuk memberat ke arah PAS, biasa la tu. Ustaz x ustaz.. klau dah ada kepentingan akan buyers jgk. maaf UAI klau saya silap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang ko silap... bodoh.. aku org bn.. tp yg betui tetap betui...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eleh..biasa la org melayu, bila dah dapat kuasa pentadbiran, bangsa lain kena tindas..tunjuk kuasa la konon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

setahu saya penggunaan kalimah tu sebelum ko lahir lagi pun org dah pakai...kenapa sekarang baru nak isu kan?? nampak sangat dah naik lagak.. padahal agama lain dah pakai kurun temurun sebelum kedatangan agama islam.. tak masuk akal betul la..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...