Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 13 January 2013

OMG : Ribut Pasir 'Red Wave' Di Pantai Barat Australia (5 Gambar)


Ribut debu yang melanda pantai barat Australia pada hari Rabu lepas telah menghasilkan satu fenomena "red wave". Beberapa keping gambar telah diambil oleh nelayan kecil yang melauli kawasan tersebut dan menganggapnya satu fenomena aneh yang jarang-jarang sekali berlaku.





p/s : Kuasa Allah S.W.T... 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st...yg lain bangang semua...hahahaah

Anonymous said... Best Blogger Tips

PERTAMA ! WAKAKAKAK FIRST DAH OUT OKEY !

Anonymous said... Best Blogger Tips

mampus pi kt ko ler...yg penting aku 1st...ko mmg loser...hahahaha...bangangnnn...hahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xabis2 ad mangkuk jamban y nk 1st..

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

tahniah ler..

KARI NGERI:FESYEN TUDUNG WANITA YANG TERLAMPAU!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!
LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang ni bumi dah ada bencana macam2 pon masih lagi nk komen yg bukan2... hmph..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm adobe photoshop jer

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukar jangan tak tukar

Anonymous said... Best Blogger Tips

kerajaan kene tukaq bak hang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adobe pe nye... Btol la ni...klo kat saudi kita pgil ghubar...-ribut pasir... Lgpon aussie tgh summer skrg... Slalu rbut pasir tetjadi pada musim summer

Anonymous said... Best Blogger Tips

hak ah mamat nih semua benda nak kata adobe wak luuu lah

kareem Ali DCA OFFICER said... Best Blogger Tips

kwn sy cakap ni photoshop..tipu jer ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tiada yang mustahil bagi Allah, walaupun anda dilanda sangsi, kerana Allah itu "mukhalifatuhu lilhawaadist"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anda lebih percaya kawan dari kudrat Allah.Semoga apa yang berlaku diP.Pinang, bukan ribut sebenar???????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...