Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 17 January 2013

OMG : [Video] Kereta Merempuh & Melenyek Pasangan Di Henan, China


Kat negara China ni memang tak abis-abis berlaku kejadian macam ni.. Aku pun tak tahu kenapa.. Mungkin sebab rakyat ramai sangat kot.. Jadi suka hati je nak langgar orang..bunuh sana sini... Ish3.. Anyway, kedua-dua mangsa selamat tetapi cedera parah.

Setelah ditahan pihak poli,s driver kereta tersebut iaitu serong wanita memberitahu dia panik dan tersalah tekan pedal minyak sendangkan dia mahu menekan brek. well.. nuff said..


p/s : Kesian... 

Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kacian tull tengah sedap merendek..dh kena lggr

Anonymous said... Best Blogger Tips

hari nie aku berjaya bawa motor cecah 120km/sj, hebatkan tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam-macam....

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous giler hebat macam pelesit....

Anonymous said... Best Blogger Tips

120km/j uish hebat nyer ko, datuk aku bawak sampai habis meter dok diam je kt umah

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

laju lagi kote Anuwar balun puki samsidar perghh 310km/j tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah,berikanlah hidayah kepada anon atas aku ni..jge2 dlm nk komen pn..klau anwar xwat cmtu awk dh kre memfitnah..dosa x diampunkan melainkan mnx maaf kat orgnye sndiri..renung2kanlah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cakap la syukur kot x mampos lg.... bukan hebat mana pun....

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

merendek tuh ape?

KARI NGERI:FESYEN TUDUNG WANITA YANG TERLAMPAU!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!
TERLAWAK:TAMAN TEMA KHAS UNTUK ZAMRI KL!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

china ni tak habis2 langgar orang... hari tu budak pun langgar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni sume salah PKR, kekalkan kerajaan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

setakat 120km/j ja hang dah kalut satu malaysia? deyyy ini abang tanjung sekali haria motor ekspai mau 3-4 kali la jarum meter tu pusing 360darjah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

18:36.. pencacai anu-war telah muncul..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..doakan sesama muslim kre cacai anwar ke?oo,kre geng PR je la yg tau berdoa kan?cacai bn mne tau doa..tau nk kutuk org je..

jack ham said... Best Blogger Tips

women are bad in driving a car...ahahhaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp dia pki kondom laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala takat 120km jer aq pnh bw 170km x kecoh pon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ktuk ko tu doa ke lmbu pr?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku jalan kaki relak jer...dapat tgk keindahan alam

Anonymous said... Best Blogger Tips

lebih kurang je ngan cina malaysia..tgok la dorg bwak kreta camne..DNA kurang aja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bia dy mmpos

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...