Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 14 January 2013

WTF : Fesyen-Fesyen Terkini Tahap Bangang Abadi (11 Gambar)

Jom layan fesyen-fesyen zaman sekarang yang macam haram jadah lagi bangang abadi oleh pereka fesyen yang terencat akal. sekian dan sila layan dengan sumpahan yang berpada-pada.


p/s : What's wrong with homo sapiens these days?? 

Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Go home!! You drunk...!!!

Shammal Abdullah said... Best Blogger Tips

dari riak wajah para model2 itu agaknya anda rasa macam mana fikiran & emosinya ketika sedang memperagakan fesyen dari designer bangang itu kepada para penonton di pentas?... rela dalam terpaksa atau mereka sememangnya boleh terima?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kejadah apa kah ini!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpk mcm kesian je model2x tu...huhu~

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

model pon dh xbrsemangat nak bt gaya..

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

bangang ababi..

KARI NGERI:FESYEN TUDUNG WANITA YANG TERLAMPAU!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!
TERLAWAK:TAMAN TEMA KHAS UNTUK ZAMRI KL!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesian model2 tu, pereka fesyen tu mmg bodoh tak diajar

Anonymous said... Best Blogger Tips

GENG BALAH TANGAH TU JO ! HAHAHAHAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Nadia.R said... Best Blogger Tips

tajuk post ni mmg terbaik..aku sokong...aku harap fashion ni x jd trend nanti dh la..sadis..

Anonymous said... Best Blogger Tips

model2 tu hndsome tp, dressing pergh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hhaaaa, x tahan aku...gelak berguling-guling, x bole bl yg rekaan kayu n plastik sampah tu... tahap terjun bangunan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

o mak oiii... bulu kaki x leh tahan tgk! genius la sgt...fesyen akhir zaman

Anonymous said... Best Blogger Tips

"mental" punya baju pun lagi elok tau!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kebabian apakah

Anonymous said... Best Blogger Tips

designer sakit mentall mental abadi

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini fesyen... seni... tak praktikal untuk dipakai.. tapi untuk hasil seni... designer2 ni berekperimentasi dengan fashion.. olahan idea.. yang tak faham seni mungkin kata ni merapek.. tapi kita tak tahu ape yang designer cube olah dari hasil seni ni... benda2 camni bnayak kat luar negara.. kat malaysia je takde la org nk pandang.. paling pandang pun fashion merapek didie alias tu je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

minoriti je yg leh hayati seni...cbe pki cm2 g market..knfirm jd phatian...sbb keseniannye tu..hahahaha...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...