Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 18 January 2013

Serius : Budak 11 Tahun Hilang Dilarikan Kekasih (Gambar)


HULU SELANGOR – Seorang budak perempuan berusia 11 tahun yang dipercayai dilarikan kekasihnya ketika sedang menjamu selera bersama datuk dan neneknya di sebuah medan selera di pasar raya Tesco dekat Bukit Sentosa di sini Sabtu lalu masih belum lagi ditemui.

Teratai Kamilia Mohd. Hafiza, 11, dipercayai dilarikan oleh kekasihnya yang dikenali sebagai Muhamad Shahril Imran Muhd. Mudrika, 17, pada pukul 2.30 petang.

Mengikut maklumat keluarga mangsa, Teratai sebelum ini pernah menghilangkan diri selama sehari bersama lelaki sama tetapi pulang semula ke rumah selepas dipujuk oleh keluarganya.

Timbalan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Deputi Superintendan Zulkepli Bedin berkata, budak perempuan dan kekasihnya itu didakwa mengenali satu sama lain ketika bermain satu permainan atas talian kira-kira tiga bulan lalu.

Bagaimanapun, menurut beliau, apabila hubungan mangsa dan kekasihnya yang tinggal di Kota Warisan, Sepang diketahui keluarga mangsa, keluarga budak perempuan itu melarang mangsa berjumpa kekasihnya itu.

Dalam tempoh perhubungan itu, kekasih Teratai didakwa pernah menghantar sebentuk cincin kepada mangsa dengan hasrat untuk mengikat tali pertunangan dan seterusnya menjalinkan hubungan yang lebih serius.

p/s : baru umur 11 tahun dah pandai ikut lelaki..

Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st....kat bawah semua bangang!haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

terima kasih, lepas ni boleh masuk sukan olimpik, lari lari

sila gunakan mesin kiosk untuk membuat pembayran

Ahmad (Original) said... Best Blogger Tips

hurm.....hehe......

Anonymous said... Best Blogger Tips

cinta monyet

Ahmad (Original) said... Best Blogger Tips

kecik2 lagi dah gatal....klau aku dapat budak pompuan ni....hehe........

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hahaha! Ahmad, kalo ko dapat, ko nak buat ape?

kih! kih! kih!

TONTON:Live Streaming Final Maharaja Lawak Mega 2012!
ILMIAH:CARA MEMBACA BAR KOD PADA PRODUK MAKANAN!
PELIK:JEM MOTOR TERPANJANG DI MALAYSIA!

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam-macam zaman sekarang nih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni lah negeri ajaran pakatan rakyat tengok apa jadi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la rakyat malaysia bwh kerajaan bn tengok apa jdi?

namj said... Best Blogger Tips

apa nak jadi... aku umur 11 tahun dulu reti lagi takot dgn lelaki..

Ahmad (Original) said... Best Blogger Tips

sskmmb!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mengong aku11 thn mlmpat lg

Anonymous said... Best Blogger Tips

tau xpe.. ni facebook n internet punya psl... bukn nk gna kemudhan nk blja.. cri pakwe plak.. apala bdk2 skg

Anonymous said... Best Blogger Tips

umur 11 tahun aku masih main baling selipar dan polis sentri

Anonymous said... Best Blogger Tips

umur 11 tahun aku baru nak belajar berjalan.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengaruh lagu kaka dan zizan la ni. hahahhaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

gadis ini tidak gadis lagi, kerana terdapat kesan koyakan lama dan baru pada kemaluannya. Dia telah dibaraikan oleh suspek yang berusia 17 tahun.
Beliau akan didakwa atas kesalahan merogol dan melarikan org pada seksyen 376.
Sabit kesalahan boleh dihukum penjara 20 tahun

jack ham said... Best Blogger Tips

menyusahkan org je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 8:07...ko tahu mano derr??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...