Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 13 January 2013

Serius : Ribut Salji Melanda Padang Pasir Arab Saudi, Petanda Jelas Akhir Zaman? (9 Gambar)


Sesuatu yang aneh terjadi pada Rabu lalu (9/1/2013) di Arab Saudi. Worldbulletin menyiarkan berita bahawa Tabuk—salah satu lokasi perang yang terjadi pada zaman Rasulullah—dilanda salji yang sangat lebat, setelah beberapa jam lamanya dihantam ribut yang sangat dahsyat.

Seperti diketahui, Arab Saudi merupakan daerah gurun pasir yang sangat panas. Matahari bersinar sepanjang hari. Turunnya salji menjadi suatu fenomena alam yang di luar jangkaan.

Penduduk Tabuk dan juga orang-orang yang datang dari daerah lain menikmati hujan salji yang jarang terjadi itu. Jalan-jalan terutama menuju ke Gunung Alluz dipenuhi oleh kenderaan bermotor.



Jalan-jalan yang mengarah ke daerah gurun pasir dan pengunungan di Tabuk dipenuhi kenderaan dari arah kota Haql dan Bada. Hujan turun di sejumlah kota di Saudi hari Rabu yang lalu. Tabuk letaknya sekitar 1500 km dari Riyad (Ibu negara Arab Saudi).

Sebenarnya ini bukanlah kali pertama salji turun di Tabuk. Beberapa tahun yang lalu, Tabuk juga sudah pernah diselimuti salji dengan ketebalan mencapai 20 cm.



Sumber : Here

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku 1st lagi...wakakakakaak...loser semua yg bawah aku...

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

tahniah la..

KARI NGERI:FESYEN TUDUNG WANITA YANG TERLAMPAU!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!
LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kilojol noob host

benz zee said... Best Blogger Tips

pic 4 sial pe breakdance atas tar dengan berjubah bagai

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape plak petanda kiamat? bukankah itu rahmat drpd Allah s.w.t ? kita sepatutnya ckp SubhanAllah !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas aku ni bodoh ta bca al-quran

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 03:18 jahil tak tahu petanda nak kiamat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku plak... dlam quran kata kalau turun salji dekat arab tu tanda kiamat ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni antara tanda2 kiamat....

Anonymous said... Best Blogger Tips

gaduh2 ap ni..klau mrh..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Takyah lar gaduh2...
Taubat lar semua sebelum kita mati...
Salji turun kat situ sepatutnya membawa keinsafan kepada kita...
ALLAHUAKBAR...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tabuk mmg satu2 nya daerah kat saudi yg hanya tuRun salji....cma salji thn ni mmg teruk.... Rbut salji kat jordan n palestin.... Suhu pon mencexah -7.... Nmpak je best salji ni... Tp sjuk smpai tulang hitam..

SepakTonjol said... Best Blogger Tips

Keputusan terkini, live streaming dan video highlight Liga Super, Liga Premier dan Liga FAM 2013 hanya di http://sepaktonjol.blogspot.com/

Nikman Kemaman said... Best Blogger Tips

musim salji d arab..


http://beritasini.blogspot.com/2013/01/zizan-razak-hargai-sokongan-peminat.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

subhanallah .. kuasa kebesaran allah taala

husna farisatul aliya said... Best Blogger Tips

hanya Allah yg maha mngetahui :)

Nadia.R said... Best Blogger Tips

bila salji nk turun kat Malaysia ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sikit2 kiamat..sikit2 kiamat..
semua pakat bagi pendapat.

sikit2 kiamat..sikit2 kiamat..
bangunan tinggi pun habih melompat, salji turun pun habis semua tercugat.

sikit2 kiamat..sikit2 kiamat..
apa benda pun tak boleh buat.

sikit2 kiamat..sikit2 kiamat..
kononnya memperingati la sangat.

sikit2 kiamat..sikit2 kiamat..
dok tunggu macam la amal ibadah tu cukup sangat.

sikit2 kiamat..sikit2 kiamat..
ingat MATI lah dulu wahai sahabat. jaraknya tersangat dekat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous Mak ang loser

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...