Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 18 January 2013

Serius : Baju Untuk Menarik Perhatian Lelaki (3 Gambar)

Di bawah ni merupakan baju yang mempunyai gambar seolah-olah si pemakainya mempunyai buah dada bersaiz Cup D. LOL.. barang macam ni pun hadaa ka?? Baju ni direka oleh designer dari Jepun, Takayuki, Fukuzawa.


p/s : pasti ramai lelaki mata keranjang yang memerhati dengan penuh tekun.. haha

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ahmad (Original) said... Best Blogger Tips

baik bogel terus....x payah pakai baju.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo bawah sikit dah jadi dah

Anonymous said... Best Blogger Tips

xlme lg kat malaysia ade la tu..kan bn memerintah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Itu design la. Not real.

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

politik la pulak.. hahaha!

KARI NGERI:FESYEN TUDUNG WANITA YANG TERLAMPAU!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!
TERLAWAK:TAMAN TEMA KHAS UNTUK ZAMRI KL!

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

macam real
memacam la..huhu

mr.fapson said... Best Blogger Tips

aku mmang tertarik....

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..mmg nmpk real..ingt btul da tdi

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh..otak seks je

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku yg bkn mata keranjang ni pun berbeliak tgk..hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak ar kate bn mmerintah bende tu akn ade..ntah2 yg pkai tu budk trbiyah pas-pkr

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...